Gå til innhold

Hvor mye kan denne være verdt?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har en WoW account med en 42 gnome warlock (masse greens og noen blues med enchants, han har også 300 tailoring og enchanting + 10 runecloth bags, har også mooncloth og mooncloth bag patterns) en 38 dwarf warrior (twink med masse blues med enchants + epic 2 hand sword, 150 bs og mining) Noen som vet hva denne accounten kan være verdt?

 

Edit: glemte og si at denne accounten har ca. 200 gull og 5 mooncloth bags.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis man tar utgangspunkt i en power leveling side så er den verdt 1600. Syntes det var mye, men det indikerer vel at den er verdt noe?

7904087[/snapback]

 

Unskyld at jeg sier det, men. Herregud da man, 150MAKS, men sikkert ingenting siden ingen vil ha en lvl 42 char, tar 2-3dager /played å bli lvl 42

Lenke til kommentar
Får bare beholde den til jeg evt. Begynner og spille igjen til sommeren  :)

 

Edit: men trodde da de characterene med proffs og alt var verdt litt ihvertfall  :hmm:

7903974[/snapback]

 

profs kan du powerlvl fort nok så nei men vis du får en lvl 70 pure Epic char med fult profs og de beste patterne kanskje den er værd litt ^^

Lenke til kommentar

Altså. Kontoen din er ikke verdt noenting for andre enn for deg selv.

Før TBC var den heller ikke verdt noe.

 

Det er kun kontoer som har flere lvl 60 - 70 karakterer med godt gear som er verdt noe i dag. Fult specca T2 og T3 lvl 60 chars er ikke mye verdt heller.

Mesteparten av gearet i TBC er mye bedre enn det som man kunne få før.

 

Proffessions er heller ikke verdt en dritt om du ikke har spesiele recepies fra endgame..

Noe som er lite trolig på så lavt lvl..

Siden du ikke har chars nærme lvl 70 støtter jeg meg til 150kr for cd platene.

Lenke til kommentar

Tror faktisk du ikke hadde fått 150 kr for cdplatene engang. For de første koster wow rundt 150-200 spenn nytt, og da får du med en account andre ikke har/har hatt tilgang til. Professions betyr 0/nada/nix/zero, som de andre her sier, en lvl 60 char i fullt T2 med maxet professions går for 500kr for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...