Gå til innhold

Windows XP skins/themes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Nå er jeg møkka lei det orginale sølv-grå temaet som fulgte med PC'n når jeg kjøpte den. Og lurte på om noen vet om en webside hvor jeg kan få tak i noen annerledes og kule skins/themes hadde jeg tatt det i mot med stor takk.

Følgende har jeg akkuratt nå, den er veldig kjedelig, grunnet hvorfor jeg leter etter en ny en. Har googlet, men uten hell. Og, ja - Er sikkert bare jeg som suger på å finne ting på google. :)

themenl7.png

Har jeg akkuratt nå, den er veldig kjedelig, grunnet hvorfor jeg leter etter en ny en. Har googlet, men uten hell. Og, ja - Er sikkert bare jeg som suger på å finne ting på google. :)

Helst noe som er veldig enkelt å laste ned å bruke alà "Download -> Apply -> Voilà". Er ikke ute etter noe spesielt, bare noe enkelt, kult og annerledes. Kan gjerne hver selvlaget - noe som bare er kos - så lenge det funker helt fint, uten noe bugs eller noe som ødelegger for hele systemet mitt.

Takk for alle svar,

TheoB. :thumbup:

PS: Visste ikke hvor jeg ellers skulle poste dette, ettersom det er off-topic og annet. God natt. :sleep:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Denne tråden har jeg ville laget lenge...må bare bumpe så jeg har den :)

7902089[/snapback]

Heheh :p Joa, de orginale themes/skins'a er veldig kjedelige. Håper det finnes noen enkle programmer / tillegs-pakker som kan fikse noe nytt :grin:

Skrevet (endret)

Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det. ;)

ThemeXP

Edit: La til en link. ;)

Royale_Theme_for_Win_XP.zip

Endret av Blind
Skrevet
Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det.  ;)

7902300[/snapback]

Det temaet var bare kjedlig :p

Skrevet
Det finnes jo mange nettsider man kan få lastet ned gratis themes, men mange av de er som regel litt innviklet å installere. Har ett greit theme liggende på Pc`en som er veldig enkelt å installere! Laster det opp her jeg, så kan dere se på det.  ;)

7902300[/snapback]

Får feilmelding :hmm:

Skrevet

Gikk lei av de gamle skinsa så jeg bruker Theme xp og må si det er annerledes.

lett å installere å bruke. har 60 dagers bruk eller noe sånt.

Skrevet

Her har de mye snadder: Neowin forums

Dette har vært themes-ressursen min i flere år nå. :thumbup:

Obs du må bruke den UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0 for å få themes til å fungere. Link ligger øverst der.

Skrevet

Her er ett av de themsene som de ikke slengte med windows når de gav det ut av en eller annen merkelig grunn. Litt det samme som det sølv fargede og blå, men i svart. Noe som gjør det mye kulere.

Last ned her

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...