Gå til innhold

iPod skal forbys i fotgjengerfelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Government has an obligation to protect its citizenry,"

de kan ikke sette ned fartsgrensene?

de må absolutt forby iPoder, telefoner osv?

Skrevet

hvor står det? ser bare "New Yorkers who blithely cross the street listening to an iPod or talking on a cell phone could soon face a $100 fine."

Skrevet (endret)
hvor står det? ser bare  "New Yorkers who blithely cross the street listening to an iPod or talking on a cell phone could soon face a $100 fine."

7905863[/snapback]

Endret av tu30r6
Skrevet

ja en mobiltelefon og en mp3 spiller er ikke det samme. og en ipod og en mp3 spiller er heller ikke det samme. er som og lage et forbud mot at bmw og audi ikke kan kjøre på en vei men så mener man at ingen kan kjøre der

Skrevet

Er det et fotgjengerfelt, har man som fotgjenger "forkjørsrett", det betyr ikke at man kan ignorere trafikken. De er pliktige til å stoppe, men om du buser ut i fotgjengerfeltet uten å se deg for, er noe annet.

Forøvrig er jeg veldig forundret over at folk er så uoppmerksomme når de hører på en mp3-spiller (det står vel at iPoder skal bli forbudt, men det er nevnt "elektroniske apparater" et annet sted). Jeg klarer å se meg for når jeg krysser veien samtidig som jeg har musikk i ørene, og er ofte et par hakk mer oppmerksom siden jeg ikke hører så godt. Nå skal det sies at jeg ikke bor i et særlig urbant område, men likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...