Gå til innhold

gode unnskyldninger! se hær! god hjelp til alle!


mmm320

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dradd: Er de egentlig heldige som får lov til å stå ute og fryse mens dere andre sitter inne i varmen og lærer ting?

 

Nei, jeg må alltid stå å vente lenge på bussen. Da misunner jeg de som sitter inne og har time, det er jo dritt kaldt ute! For noen dager siden glemte bussen å hente meg, og jeg sto på bussholderplassen og ventet i en 40 min, hadde ikke på noe mer enn en genser! :hrm:

Endret av moone
Lenke til kommentar

De fleste unnskyldninger fungerer ikke når det kommer til lekser. Det eneste jeg gjør da er å si at jeg glemte det, for det er det jeg som oftest gjør.

 

Men hvis du vanligvis aldri kommer for seint, og du gjør det en dag, så kan du ta å finne opp et alibi som er nogenlunde sikkert. Ble det kaldt den dagen du kom for seint, så så sier du at døra ikke ville låse siden låsen hadde fryst. Denne fungerer om du kommer kanskje fem minutter for seint.

Lenke til kommentar

som regel fungerer unnskyldninger på skolen bare når du kommer f. eks 5 min for sent. osv.

Si at man trodde timen var i et annet klasserom. Hvis man skal levere en oppgave, fungerer det nesten alltid å si at printerer var tom for blekk, men det går også ann å si at man ikke hadde igjen papir, eller at dataen hadde virus slik at man ikke fikk printet ut. Husk at det er som regel de enkle unnskyldningene som virker. Begynner man med noe mer avansert som at "***** brukte dataen i hele går og ville ikke la meg printe ut" for da kan det hende at læreren ringer hjem eller vil ha med en melding hjemmefra opm hvorfor man ikke har gjort leksene.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Tar denne opp igjen jeg.

 

"Er vel ikke min skyld at de gode seriene begynner sent på kvelden?"

Men for å være seriøs - å bable om leksepolitikken er alltids en vinner, læreren blir som ofterst dritsur inni seg, husker jeg gjorde dette på barneskolen, ble ikke mer igjensitting! :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg hadde glemt å gjøre en rapport jeg skulle levere og læreren gikk rundt for å sjekke hvem som ikke hadde gjort oppgaven. Han noterte både fravær og anmerkning i og med at dette var en oppgave som vi fikk avspasere for å jobbe med hjemme.

 

Da han nærmet seg meg så jeg at han hadde en "Bob Dylan" t-skjorte på seg. Han var akkurat ferdig med sidemannen da begynte jeg å nevne det jeg visste om Dylan fra faren min og han ble avsporet i og med at han var en kjempefan. Etterpå så gikk han bare videre til neste rekke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 12 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...