Gå til innhold

gode unnskyldninger! se hær! god hjelp til alle!


mmm320

Anbefalte innlegg

alle sammen hjelp til med å samle de beste unnskyldnigene. Lager denne tråden for å hjelpe folk med unnskyldninger som kan være veldig nyttige.

 

Her er en: hvis du kommer for sent til skolen si at strømmen gikk i løpet av natten og derfor hadde ikke vekkeklokka noe strøm, slik at den ikke kunne ringe. (fungerer best hvis læreren har god tillit til deg)

 

kom med andre unnskyldninger dere også da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sannheten er alltid best.

 

- Jeg fikk ikke gjort leksene til i dag fordi jeg rett og slett ikke hadde tid.

7900676[/snapback]

Problemet er at det så godt som alltid er løgn. Hver dag har man syv til åtte timer, hvis man også vil ha en god natts søvn, til rådighet og det er tid nok til hva det skal være av lekser.

Lenke til kommentar

Hvis noen har sett Ferris Buellers Day off her så vet de hva jeg skal si:

 

Hvordan bli hjemme fra skolen

 

Og lure foreldrene her er hele essensen.

 

1. Fake en magekrampe

2. Dra deg rundt i sengen, stønn litt osv.

3. Så slikker du hendene dine (inni hånden, håndflaten)

 

 

Have a nice day off. :)

Lenke til kommentar

Er du for sen til skolen, skyld på kollektivtrafikken. De færreste lærere husker på busstidene, men da må du inderlig passe på at læreren ikke vet om det er flere som kommer med samme buss, eller tar den samme bussen selv.

 

På vår skole er det en godkjent unnskyldning, men innenfor visse grenser, såklart.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar

"Bussen er for sen" er alltid en klassiker.

 

Si at du har mageknipe så slipper du skolen(virker best på barne- og ungdomsskolen fordi der har ikke fravær NOE å si).

 

"Ikke i kveld kjære, jeg har hodepine" er noe menn burde bruke en gang.

 

Fake smerter et sted hvis du ikke vil ha gym eller ikke vil gå på en tur.

 

Vekkeklokka ringte ikke(denne gir deg enda fravær, så det er ingen vits å si det.)

 

Heller ikke kom med unskyldninger for alt du gjør, da tror læreren du bare snakker BS når du egentlig snakker sant.

Lenke til kommentar
noen i klassen min kommer nesten alltid for sent til skolen på denne årstiden fordi bussen er forsinket (heldiggriser)

7902050[/snapback]

Er de egentlig heldige som får lov til å stå ute og fryse mens dere andre sitter inne i varmen og lærer ting?

 

Det med at PC-en ikke fungerer kan gå, men jeg har opplevd å få slengt tilbake at det ikke er noen unnskyldning.

En sikrere en er å være venner med læreren, og flink i timene. Stoler læreren på deg, og du er flink til å levere inn ellers, slipper man alltids unna med en liten smule mer. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...