Syfer Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Fant meg en fin Silver Bow, men den mistet jeg da jeg presterte å bli arrestert, spørsmålet er hvor jeg kan få kjøpt skikkelig bue ?
Campin Carl Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 raid huler og sånne ting så blir bra buer bokstavelig talt kastet etter deg når du går opp en par leveler
sv1 Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Og hvis du vil kjøpe, er det vel en våpenbutikk i Market District, Imperial City.
Valkyria Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 hvordan klarte du å miste buen ved å bli arrestert? du får jo tilbake stuffet når du har sonet...
Syfer Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 Den var stjålet så de tok den fra meg.
Rescue me Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 hvordan klarte du å miste buen ved å bli arrestert?du får jo tilbake stuffet når du har sonet... 7877637[/snapback] Han brøt seg kansje ut.
Kahuna Skrevet 5. februar 2007 Skrevet 5. februar 2007 Dra til leyawiin og start Mazoga the orc questene, da får du noen black bows som er bedre enn mye annet på ditt level, bare husk på å ikke levere fra deg alle
iGabby Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Og hvis du vil kjøpe, er det vel en våpenbutikk i Market District, Imperial City. 7877619[/snapback] kor e våpenbutikken?? ka heiter den?
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Er veldig mange våpenbutikker i Maket District! Om du ikke finner dem der, er det noe galt Det er de sjappene med våpen på skiltene som henger uttafor døra
Dvil Skrevet 10. februar 2007 Skrevet 10. februar 2007 Fant meg en fin Silver Bow, men den mistet jeg da jeg presterte å bli arrestert, spørsmålet er hvor jeg kan få kjøpt skikkelig bue ? 7876775[/snapback] Beste buen i HELE spillet finner du i Oblivion gaten utenfor Chorrol.Den heter Hatered Soul og finnes kun der.Er du master i marksman og armorer kan denne gi 28 i damage selv er tom for enchantment/souls.Beste buen du kan mekke selv kommer oppi 27 i damage,så det er ikke et must å ha den sånn sett.Happy hunting
Kahuna Skrevet 12. februar 2007 Skrevet 12. februar 2007 Hvor fant du den? Jeg leste om den på UESP og lette etter inngangen til hula i minst tre kvarter før jeg ga opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå