Gå til innhold

Hvordan bytte hånd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sant det Neadii, men dæven så uvant det er når våpnet ditt brått er på motsatt side av det du er vant med! Til tider har det vært direkte ødeleggende for spillingen min, blir veldig fokusert på våpnet når det er slik.

Skrevet

For meg bugger righthand hver gang jeg går ut i windows, og så inn i CS igjen. Løser problemet ved å gå inn i options, trykke "advanced" for så å gå ut igjen.

Skrevet

Trykker bare på F7 jeg. :)

Hvis du/dere også vil trykke på F7 for å bytte til righthand skriv følgende i console:

bind f7 cl_righthand 1

Skrevet (endret)

bind "f6" "cl_righthand 0"

bind "f7" "cl_righthand 1"

Tihi :D f6 gjør det om til lefthanded, f7 gjør det om til righthanded! :)

EDIT: om du ikke visste, så kan du gjøre om hvem hand den skal være i , i options>advanced>left/rigthand :)

Endret av golemm
Skrevet

Jeg begynte med lefthand etter jeg så at mange i CPL var lefthanded :ermm:

Haha...

Neida, liker det bare left hand, tar litt tid å "lære" seg opp til lefthand, rundt 1 dag, etter det synes jeg jeg har begynt å sikte mye bedre enn når jeg hadde righthand :D

Skrevet

Litt morsomt at bare et lite spm vart en ganske stor diskusjon.. :!:

Kula treffer nok på samme plass, men er bare plagsomt når den skifter helt automatisk. Treffer nesten ingenting jeg da..

Er sikkert bare psykisk :cool:

Skrevet

Jeg har alltid spilt med righthand. (Mest pga. jeg ikke visste om lefthand :!: ), så en gang så sjekket jeg litt rundt i options, og deretter fant jeg ut at jeg kunne bytte hånd.

Etter det var jeg solgt :p Bruker bare lefthand nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...