Gå til innhold

Warcraft TFT: Hvordan finne cd-keyen sin ?

kverna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har warcraft III the frozen throne på pcen, men må reinnstallere det pga. noe tull med skjerminnstillingene.

Coveret mitt ligger hos en kamerat, som selvfølgelig ikke finner det, så derfor lurer på på om man kan finne cd-keyen sin på pcen ?

Vet det har gått med andre spill, der man skriver inne noe greier i "kjør" på windows og finner key'en.

Noen som kan hjelpe ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi får bare håpe at det er en pålitelig kompis du har ;)

.. ikke at jeg spiller det.

7870106[/snapback]

Tror ikke det er noe problem :)

Skrevet

Husker jeg måtte finne cd-keyen min til Half Life ved å lete i registeret en gang for lenge siden, kanskje det samme gjelder for TFT? Aner ikke hvordan man gjør det og siden er snakk om registeret tør jeg ikke gjette engang :)

Skrevet

mange andre spill har jo keyen i "regedit", hvor man også kan klare å skifte keyen på enkelte spill.. kjenner ikke til TFT, men det er jo bare til å søke på blizzard, warcraft eller noe som kan ha med spillet å gjøre.. du ser raskt hva som ikke er, og hva som er en CD-key.. problemet er at det er utrolig mye å lete gjennom.. og ikke skift noe du ikke vet hva er!

Skrevet

Problemet er at jeg har en eller annen videobug, så skjermen blir bare helt svart når jeg starter spillet. Så får ikke gått inn på local area network som programmet sier jeg må.

Men takk for hjelpen uansett, får lete etter coveret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...