Gå til innhold

Fotosekk med stativholder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lowepro Mini Trekker AW (Ikke classic) har feste for stativ. Har denne sekken selv, og får plass til det jeg har av utstyr.(350D med batterigrep, fire-fem obj, blits og ymse.) Sekken har for øvrig også regntrekk, som jo kan være en fordel. Prismessig ligger den på rundt 1200 (på fotovideo).

Lenke til kommentar
Tamrac har en bra med stativfeste - Netshop selger den til 695,- men har den ikke på lager for øyeblikket.

 

mvh

Reidar

7869475[/snapback]

 

Jeg har brukt Tamrac Adventure 75 siden jul og er veldig godt fornøyd. Den tåler regn og er funksjonell i forhold til plassering av utstyr, alt blir oversiktlig.

Jeg har et relativt stort stativ (Velbon CX 586) som ikke er helt lett å feste til sekken, men et par ekstra reimer er alt mulig.

Lenke til kommentar

Hmm, bor på hybel i Narvik, så det blir værre. Er ganske ofte i Tromsø riktignok, men vet ikke om så mange fotobutikker med litt utvalg.

Jeg pleier å bruke en 35l Berganssekk til noen hundrelapper. Den er det reimer på siden som er perfekt til å feste stativ til sekken. Fotoveske har jeg oppi sekken.
Jeg har desverre ikke kameraveske, så denne løsningen blir litt tungvindt.

 

Kan også nevne at jeg har brukt en hjemmelaget fotosekk i 1.5år, men den begynner å bli for liten og det er også tungvindt å få ut kameraet.

 

Løsningene til Tamrac og Lowepro sekkene, som er nevnt lenger opp, ser ut til å passe best for meg.

Lenke til kommentar
Hmm, bor på hybel i Narvik, så det blir værre. Er ganske ofte i Tromsø riktignok, men vet ikke om så mange fotobutikker med litt utvalg.

Er vel Elitefoto i Giæverbukta og Landbakks Foto på Pyramiden i Tromsdalen som har best utvalg på fotobagger/sekker. Men generelt er det dårlig...

 

Ellers har både Elkjøp og Expert i Giæverbukta også noe inne, noe av det er bra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...