JV Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Er det jeg som har missforstått helt her? Jeg var sikker på at Counter-Strike Source var gratis akkurat som vanlig CS om jeg kjøpte HL2... men jeg finner ikke cs:s på steam! Jeg kjøpte HL2 på fredag og gledet meg til å teste CS:S men den gang ei. Ser på steam at Source koster ~$20! Stemmer dette? Har Source alltid kostet penger?
Mar1us Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Du kan kjøpe pakker tror jeg, med et forskjellig antall spill/mods som følger med, eller du kan kjøpe kun spillet. Kjøper du pakke kan du få CS "gratis"...
Jooakim Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Selvfølgelig koster spillet penger. Hva står bakpå HL2-coveret? Står det noe om Source der? Du får forresten ikke med CS om du kjøper HL2.
Zeph Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Dersom du allereie har HL2 kostar den billigaste versjonen $20, skal du kjøpe HL2+CS:S kostar det $50. Mulig du får det billigare i butikkane. CS:S er utvikla av Valve i lag med Hl2 og dei må ta betalt for spela sine. CS er laga av to stykk som ein modifikasjon til HL og kostar derfor ingenting. Endret 4. februar 2007 av Zeph
Chicharito Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Source fulgte med når jeg kjøpte HL2, så jeg syntes det er rart hvis det ikke er med på cd'n. Det kan jo hende at de har fjerna det, men syntes det er merkelig. Dessuten er ikke 20 $ mye heller, men litt kjipt er det jo hvis du regna med å få det med når du kjøpte HL2
JFM Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 (endret) css følger med "Half life 2 game of the year edition" Endret 4. februar 2007 av JFM
Chicharito Skrevet 4. februar 2007 Skrevet 4. februar 2007 Då kjøpte du ein pakke med HL2 og CS:S. 7868148[/snapback] Stemmer. Sjekka coveret og der sto det at CS:S var inkludert.
darkness| Skrevet 7. februar 2007 Skrevet 7. februar 2007 Off topic-innlegg er slettet. Fint om dere holder dere til emnet. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i tråden.
Campin Carl Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Dersom du allereie har HL2 kostar den billigaste versjonen $20, skal du kjøpe HL2+CS:S kostar det $50. Mulig du får det billigare i butikkane. CS:S er utvikla av Valve i lag med Hl2 og dei må ta betalt for spela sine. CS er laga av to stykk som ein modifikasjon til HL og kostar derfor ingenting. 7868010[/snapback] feil, valve lagde både hl2,cs:s,cs og cs:cz helt selv. Cs(:s) er en multiplayer modifikasjon laget for bruke samme grafikk og fysikk motor som er basert på den gode gamle Quake grafikkmotoren (kilde: Raising The Bar)
Gissan Skrevet 8. februar 2007 Skrevet 8. februar 2007 Er det jeg som har missforstått helt her? Jeg var sikker på at Counter-Strike Source var gratis akkurat som vanlig CS om jeg kjøpte HL2... men jeg finner ikke cs:s på steam! Hvis du betegner vanlig CS som CS 1.6, kan jeg fortelle deg at det også koster penger. Stemmer dette? Har Source alltid kostet penger? Ja.
Winniee Skrevet 9. februar 2007 Skrevet 9. februar 2007 Selvfølgelig koster spillet penger. Hva står bakpå HL2-coveret? Står det noe om Source der? 7867996[/snapback] Står fryktelig mye om Source på HL2 coveret..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå