Gå til innhold

Twinke char for levling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på å starte en ny char nå på en server der jeg allerede har en 60 og har litt penger til å twinke en alt (har vel mest en paladin i tankene).

Det jeg er interessert i er å vite om det er noen vits i å twinke en char for lvling, vinner man noe særlig på det, og isåfall i hvilke levels med hvilke items og hvilke enchants? F.eks. det er jo litt lite vits i å sette crusader på et lvl 20 blått våpen som du bytter ut i løpet av et par dager fordi lvlinga går ganske fort opp til 30 uansett.

På hvilken level får man items som holder såpass lenge at de er verdt å twinke?

Gi gjerne linker også til items du mener man bør skaffe.

Jeg har nå spilt opp 3 chars til 60 og en del alts til 30-40 og begynner bli lei levling og er ikke så interessert i "å oppleve spillet" så ikke kom med innlegg der dere sier; "Du burde bare lvle vanlig for å oppleve spillet bla blah blah..." :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe poeng i å twinke en low level bare for å levle den opp. Hele poenget med twinking er vel å level opp til 19/29/39/49, skaffe det beste utstyret/enchants overhodet mulig, og dominere battlegrounds osv.

Kan være verdt å enchante litt gear når du er level 50+, da varer det i hvert fall en liten stund.

Skrevet

Vil du lvle fort, bruk guide. Finnes mange gratis guider på nettet. Jeg har brukt Jame`s leveling guide og syntes den er helt fantastisk. Den er også gratis.

Den tiden du "sparer" på å lvle som twink, bruker du på å faktisk twinke deg (skaffe våpen og enchants)

http://www.wow-pro.com/node/599

her finner du mange nyttige guider.. og som sagt, jeg vil anbegale Jame`s leveling guide.

Skrevet

Hadde tenkt å følge en eller annen guide, men lurte på hvorvidt det hjelper deg noe særlig å enchante items og skaffe seg best mulig items fra AH i tillegg... :)

Takk for svar så langt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...