tmg Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har tenkt på å starte en ny char nå på en server der jeg allerede har en 60 og har litt penger til å twinke en alt (har vel mest en paladin i tankene). Det jeg er interessert i er å vite om det er noen vits i å twinke en char for lvling, vinner man noe særlig på det, og isåfall i hvilke levels med hvilke items og hvilke enchants? F.eks. det er jo litt lite vits i å sette crusader på et lvl 20 blått våpen som du bytter ut i løpet av et par dager fordi lvlinga går ganske fort opp til 30 uansett. På hvilken level får man items som holder såpass lenge at de er verdt å twinke? Gi gjerne linker også til items du mener man bør skaffe. Jeg har nå spilt opp 3 chars til 60 og en del alts til 30-40 og begynner bli lei levling og er ikke så interessert i "å oppleve spillet" så ikke kom med innlegg der dere sier; "Du burde bare lvle vanlig for å oppleve spillet bla blah blah..."
Pug Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Ser ikke noe poeng i å twinke en low level bare for å levle den opp. Hele poenget med twinking er vel å level opp til 19/29/39/49, skaffe det beste utstyret/enchants overhodet mulig, og dominere battlegrounds osv. Kan være verdt å enchante litt gear når du er level 50+, da varer det i hvert fall en liten stund.
Amon Amarth Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Skaff deg Joana's Horde Leveling guide 1-70 så får du fort en blood elf pala til 70.. koster penger... Endret 3. februar 2007 av JohndoeMAKT
Valodja Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Vil du lvle fort, bruk guide. Finnes mange gratis guider på nettet. Jeg har brukt Jame`s leveling guide og syntes den er helt fantastisk. Den er også gratis. Den tiden du "sparer" på å lvle som twink, bruker du på å faktisk twinke deg (skaffe våpen og enchants) http://www.wow-pro.com/node/599 her finner du mange nyttige guider.. og som sagt, jeg vil anbegale Jame`s leveling guide.
tmg Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Skrevet 3. februar 2007 Hadde tenkt å følge en eller annen guide, men lurte på hvorvidt det hjelper deg noe særlig å enchante items og skaffe seg best mulig items fra AH i tillegg... Takk for svar så langt
StorPeder Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Klart det hjelper. Skaff deg noen bra våpen for hver 10.de level, eller noe sånt, som du enchanter, plukk opp blått fra AH for alle levler osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå