Propofol Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Jeg tenkte på å overføre alle filmene mine fra video.google til YouTube slik at flere folk finner de. Derfor lurer jeg på populæriteten rundt YouTube, jeg spør deg: 1. Foretrekker du YouTube eller video.google? 2. Hvorfor?
Fruktkake Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Liker Google video siden de ikke har 10 minutter sperren, og bedre for oss med widescreen skjermer.
............... Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 jeg liker youtube best. Føles så mye større, flere videoer, enkelt å bruke har vel blitt en vane å se på youtube istedenfor google video
Neptun_ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Bruker bare YouTube. Finere layout, lettere å finne det man vil synes jeg, og ikke minst alle brukerfunksjonene på youtube.
Nerf Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Youtube foretrekkes her, av mye de samme grunnene som de før meg.
Nevnarion Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 YouTube, helt klart. Er forresten ikke 10 minutters-sperre på youtube for de som er "directors". Men hvordan blir man det? Noen som vet kravene? Har prøvd å søke om å bli det flere ganger, men fått avslag, uten å få noen begrunnelse for hvorfor.
Ueland Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Nå søker jo video.google.com også hos Youtube så vet hvertfall jeg hvor jeg skal lete etter filmer
Bruker-33331 Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Youtube foretrekkes her, av mye de samme grunnene som de før meg. 7857584[/snapback] Enig, youtube har genialt design.
F.torres Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 jeg bruker youtube jeg syns det er flere filmer ( er vel bare meg siden jeg ikke har brukt video.google mye) fint design på youtube,lett og finne filmer og sånt
Slikape Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 jeg liker youtubes muligheter til å sortere etter kategorier, date added, most viewed osv, savner dette hos google
Landeplagen Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Begge? De er jo så like. Har hatt noen problemer med noen av videoene på Youtube, dog.
sforum Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Youtube:) Har brukt den lengst.. Den jeg kommer på om jeg skal innpå en slik side, i farta
Arang Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Liker YouTube, mye på grunn av svar-funksjonen, relaterte videoer, kommentarer, og bedre layout.
Letium Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Sier bare - Youtube. Der er det flest videoer, finner alltid det jeg vil se(nesten alltid). Når det gjelder anime er det kjempegreit å bare se det på youtube, syns egentlig det er rask buffring.
Pilot_ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Nå søker jo video.google.com også hos Youtube så vet hvertfall jeg hvor jeg skal lete etter filmer 7858312[/snapback] Støtter den ja.
-Tommy Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Må nok si det samme som de fleste her. You tube! Det er vel mest en vanesak. Begynnte å bruke youtube og har fortsatt med det.
Goliath Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Liker http://www.bestofgooglevideo.com. Altså, er jo det beste fra Google Video og YouTube servert på rekke og rad.. Endret 2. februar 2007 av überGoliath
Propofol Skrevet 2. februar 2007 Forfatter Skrevet 2. februar 2007 Min mening er rett og slett at YouTube er stygt og at google.video virker mer seriøst.
Katabombos Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 video.google er best, men det finnes mer på youtube.. En av fordelene med google er at det ikke er så mye av alle disse fjortisene som legger ut teite videoer.. så irriterende når du søker på noe så er det eneste du finner parodier osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå