ci-triX Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Vi hadde en diskusjon i klassen idag, vi diskuterte om det var WoW eller cs som brukte mest av linja. Så da lurer jeg på hvem er det som bruker mest av linja?
Bear^ Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 tenker det er WOW 7856571[/snapback] Tenker og at han har posta i feil del av forumet. Og CS tar mer enn WoW med tanke på linje. Mer informasjon som skal mellom klient og server på CS, i en konstant, enn det er mer WoW, som laster mye i bakgrunnen i små porsjoner jevnt fordelt over verden noe som gir mindre linje opptagelse.
Dotten Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Flyttes til riktig kategori og et trolleinnlegg er fjernet. Reaksjon på moderering gjøres på pm og ikke i tråden som blir moderert.
Rookie_NO Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 tenker det er WOW 7856571[/snapback] Tenker og at han har posta i feil del av forumet. Og CS tar mer enn WoW med tanke på linje. Mer informasjon som skal mellom klient og server på CS, i en konstant, enn det er mer WoW, som laster mye i bakgrunnen i små porsjoner jevnt fordelt over verden noe som gir mindre linje opptagelse. 7856614[/snapback] Synser du her nå eller har du sett på linjebelastningen ved de to spillene? Selv om du kan dele opp WoW verdenen i mange små soner så kan du ikke nekte for at det kan være flere spillere samlet på ett lite sted i WoW enn det kan i CS, f.eks auction house i Orgrimmar eller Stormwind. Evt ved raiding av byer da store guild kommer med flere hundre spillere og byen er full av nysgjerrige tilskuere... Men dette blir bare synsing til noen kan legge frem håndfaste data.
mkon Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Bruk netlimiter og reset for hver gang du starter spillet og spiller 10 min hver. Da ser du opp/ned antall kb som er downa av hvert spill
Pebble Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 Alt jeg vet, er at det går såvidt ann å spille Wow med ISDN.. Med CS er det praktisk talt umulig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå