Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Snus + musikk = sant

Må snart lære meg å bake løs ^^

Fin tønne.

- Ta en klype med den mengden snus på vil ha.

- Ta snusen i hånden og pakk det godt sammen.

- Når du har laget en fin form av noe slag setter du formen din på pekefingeren, rull den sammen og klem på sidene.

- Nå har du fått en mye fastere sylinderformet klump som du kan forbedre ved å bruke tomlene og pekefingerne til den er slik du ønsker.

- Putt tønna oppi der du vil ha den og nyt :)

Dette er ihvertfall metoden jeg bruker.

Jeg baker selv sjelden selv, men det hender at jeg gjør det en gang iblant.

Noen som har andre måter å gjøre dette på?

Hvis du skal lære å bake burde du starte med en snus som er lett å bake ... for eksempel RL eller skruf orginal.. begge de er ganske lette å bake. sånn jeg lærte meg å bake :)

Endret av Addan
Skrevet

Jeg er apsolutt ikke fan av skruf løs.. etter min mening er den forferdelig og bake, men RL er kjempe god å bake så ville ha begynt med den :)

Skrevet

Det er forskjell på skruf sterk og skruf orginal også da. synes skruf orginal er lettere å bake en f.eks. general men det varierer kansje litt. litt smak og behag også

Skrevet (endret)

liker ikke skruf så godt jeg, går mest i general i løs, og nick and johnny i porsjon, og en del cath eucalyptus

Endret av the_bitch
Skrevet

Hei alle sammen.. Eg lurte på en ting.. Er det noen fra Bergen her som vet om noen butikker i sentrum som selger snus til 15 åringer?? Skal inn på fredag og trenger litt snus

Skrevet

Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.

Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der :ph34r:

Skrevet
Bryggen tobakk selger til alt som kryper og går. Også en sjappe borte ved politistasjonen.

Tobakk Sørensen selger visstnok også til en del, finnes også en liten perle jeg har oppdaget, men velger å holde den for meg selv da jeg ikke vil at det skal flyte over av unger der :ph34r:

Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget?

Skrevet

Ettan er en veldig spesiel snus.

Det lukter rart og smaker ganske rart.

Men etter et par bokser blir man vant til det ;)

Men Skruf er og blir best :thumbup:

Skrevet

Hvor finner jeg Bryggen Tobakk?? Er ikke så kjent i byen..Ligger vell på Bryggen en plass?? Nærheten av fiske torget?

BUMP :)

Skrevet
lenger ut på bryggen, borte ved alle turistbutikkene... sas hotellet er også der...

Til venstre altså, når du ser mot sjøen... Mange minutter å gå? Vanskellig å finne butikken?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...