Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onico er jo ikke så ille, den smaker godteri. Hadde de klart å lage en nikotinfri snus, med litt størrelse(type vanlig porsjon++) uten godteri smaken hadde det ikke vært noen tvil om hva jeg hadde kjøpt hvertfall. Trenger bare å ha noe som kjennes ut som snus i leppen, så onico funker egentlgi greit for meg :)

Skrevet
et trix for å slutta me snus e å legge ein ørepropp(!) oppi ;) funke fett for dei som ikkje er avhengig av nikotinet, men å ha noko oppi leppa:D

Slik gul skumgummi?

Skrevet
et trix for å slutta me snus e å legge ein ørepropp(!) oppi ;) funke fett for dei som ikkje er avhengig av nikotinet, men å ha noko oppi leppa:D

Slik gul skumgummi?

jess! eg og ein kamerat prøvte det ei stund, og de funka fett, det :tease: + at det er jo jysla billeg ;)

Skrevet
Hvordan klarer du å bli avhengig av snus i seg selv men ikke nikontinet?

Gammel vane er vond å vende. Er man vandt med å ha noe under leppen hele tiden, så vender man seg til det. Og da er det vanskelig å avvende seg det.

Skrevet
Hvordan klarer du å bli avhengig av snus i seg selv men ikke nikontinet?

Referer du til ørepropper, tyggis og slikt som man ligger i leppen bare for å "snuse" uten nikotin? Det gjør man i håp om å stoppe nikotin-avhengigheten. Om det var det du mente..

De fleste liker å ha noe i leppen, men det er nikotinen som gir deg "den gode følelsen" og samtidig gjør deg avhengig.

Skrevet
Å snakke om slutting i en snustråd?

Den er jo laget for anbefalinger av snus osv. ?

Da vil jeg anbefale Skruf Sterk.

Men

Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det.
Dette stod i førsteposten.
Skrevet
Å snakke om slutting i en snustråd?

Den er jo laget for anbefalinger av snus osv. ?

Da vil jeg anbefale Skruf Sterk.

Men

Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det.
Dette stod i førsteposten.

nei

Etter ønsker er v3 nå stengt, og jeg lager derfor en ny. Denne tråden er laget for å diskutere snus, og alle aspekter rundt det.

Jaja, bøyer meg i støvet :)

Skrevet

Merket nå plutselig at tannkjøttet på ventre siden har blitt tynnere og trekket seg litt tilbake. Er dette noe er permanent hos meg nå, eller vil det forsvinne om jeg hadde sluttet å snuse?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...