Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!

Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans.

Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting :)

Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da vil jeg tørre å påsta at det ikke er min feil jeg tolket det sånn, men hans.

Å si at han vil flere skal slutte, og å spørre om det er noen andre som prøver å slutte er to forskjellige ting :)

Det kan være artig av og til, å se hvordan folk formulerer ordene sine.

8755836[/snapback]

Kverulant 2K

Skrevet
Hallo igjen dere..

De fleste vennene mine sier at jeg snuser for mye..

Snuser ca en løs om dagen. Er dette mye?  :D

8756793[/snapback]

Den eneste som kan si om det er for mye er deg selv. Så, syns du at du snuser for mye?

Skrevet

Hvis du tenker over det så ja. 1 boks pr dag = ca. 60 kr x 7 = 420 kr.

Det er litt vell mye å bruke på snus i uken må jeg si. Greier meg fint med 2-3 bokser i uken.

Skrevet
Hvis du tenker over det så ja. 1 boks pr dag = ca. 60 kr x 7 = 420 kr.

Det er litt vell mye å bruke på snus i uken må jeg si. Greier meg fint med 2-3 bokser i uken.

8757462[/snapback]

Men er ikke nødvendigvis mye for han ;)

Skrevet

Folk har jo en del utgifter i tillegg til snus i de aller fleste tilfeller, så trenger en del penger ja!

(Om vi går utifra at snuseren er voksen.)

Skrevet

Jeg ser i profilen til Vivalamorten, og han er født i 1991, altså er han omtrent like gammel som meg. Jeg bruker vel ca. en boks på tre-fire dager, og jeg kjøper utelukkende på danskebåten. Så med mindre foreldrene til Vivalamorten betaler for snusen hans, tror jeg nok at han jobber.

Skrevet (endret)
...tror jeg nok at han jobber.

8757979[/snapback]

poeng til deg! :)

Edit: Jobber faktisk på Gartneri. Får 80 i timen. Så har ikke noe problem med penge-mangel på snus :yes:

Endret av Vivalamorten
Skrevet

Er litt i samme situasjon her. Jobber på en planteskole om sommeren og tjener i underkant av 15 000 i løpet av ferien. Så bruker jeg noe av dette til å kjøpe snus, resten skal gå til billappen når den tid er moden.

Skrevet

Snuser ca 1 boks om dagen jeg også.. Synes ikke dette er for mye.. Men har jobb da.

Har ikke lyst på noe digg akkuratt når jeg har snusen, men sånn ellers har jeg ikke merket noe..

Skrevet
noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket?

8761839[/snapback]

Har gått ned ganske mye i vekt siden jeg begynnte og snuse jeg :D

Men aldri snus på tom mage, :thumbdown:

Skrevet
noen som har merka at etter de begynte å snuse har trangen til å spise godteri sunket?

8761839[/snapback]

Har ikke begynt å spise mindre godteri nei.

Men trangen på å kjøpe, eller har faktisk ikke løst på, når jeg går forbi godteri skåle seint på lørdag's kvelden.. ;)

Skrevet
Merker også at jeg har mye mindre lyst på godteri siden jeg begynte å snuse. Men vet ikke om det bare er alderen (snust i noen år nå) eller selveste snusen  :hmm:

8763242[/snapback]

Etter at jeg begynte å snuse har jeg nesten ikke spist godteri, kun potetgull/peanøtter en gang i blandt.

Øl og Cola derimot er fast inventar i kjøleskapet mitt :innocent:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...