Straffa Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) Finnes det headset til PS3? Hvordan prate i onlinespill? Finner faktisk ingen info om dette Edit: Fant det ut Endret 30. januar 2007 av avanore
Snikpellik Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Lurer på det samme selv. Hvis de skal kunne konkurrere med Xbox Live som de selv hevder, bør det jo være et headset.
L.Arve Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Det er masse blåtann headset til mobiler som fungerer. Jeg bruker selv ett Sony Ericsson headset.
Torrevieja Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Har de ikke eget headset da ? Sånn som microsoft ?
_norse_ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da.
NoLimit_^ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da. 7835021[/snapback] mon tro hva det blir å koste :/
Bromlexl Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da. 7835021[/snapback] mon tro hva det blir å koste :/ 7835110[/snapback] and let the whining begin
boundishh Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 du får kjøp dette ekstra utstyret ved lansering: bluetooth fjern kontroll , ekstra sixaxis sikkert mer si ifra hvis jeg har glemt noe(tar ikke med stantard playstation kabler siden du får kjøpt det nå tar heller ikke med hdmi kabel av samme grunn som først nevnte
_norse_ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da. 7835021[/snapback] mon tro hva det blir å koste :/ 7835110[/snapback] Hver for seg blir det sikkert svindyrt. Derfor håper jeg på en bundle. Praktisk og rimeligere
boundishh Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 dyrt dyrt alt er dyrt med ps3 syting og klaging hele tiden jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg har et budskjett på 8400kr dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette
_norse_ Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 dyrt dyrt alt er dyrt med ps3 syting og klaging hele tiden jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg har et budskjett på 8400kr dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette 7835380[/snapback] Det kan du kanskje si, men hvis man skal bruke penger ukritisk så forsvinner pengene fort.
Snikpellik Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 dyrt dyrt alt er dyrt med ps3 syting og klaging hele tiden jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg har et budskjett på 8400kr dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette 7835380[/snapback] Er ikke alle som har så mye penger å bruke på en spillmaskin, vet du. Men er interessen der er det selvsagt ikke noe problem å prioritere.
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 (endret) dyrt dyrt alt er dyrt med ps3 syting og klaging hele tiden jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg har et budskjett på 8400kr dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette 7835380[/snapback] Jau, men for oss som lever i den verkelege verden, eksisterar ting som, tja.. rekningar? husleige? bil-lån? hus-lån? Ikkje alle som bur heime hos mamma og pappa, får 200 kroner i ukeløn, og syklar med avisene til 35 kroner dagen, og kan putte alt i sparebørsa Men som nevnt tidlegare - det er berre snakk om prioriteringar. Eg tek meg heller eit par kalde, orkar ikkje spara meg til fant Endret 30. januar 2007 av dark by design
Straffa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Men, støttar spela VOIP? 7835481[/snapback] Det må det vel gjøre
dymaxion Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har et gammelt Logitech USB-headset, som jeg opprinnelig kjøpte til PS2. Brukte det på Manhunt bla. Det funker fint på PS3.
BlastyTrasty Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Meiner å ha lest at Resistance ikkje gjer det. Og at det ville bli problem med andre spel og, sidan SONY ikkje er like mykje på høgget som, bl.a Microsoft når det kjem til online-delen. Noko med SONY sin API, eller noko slek. Har ikkje url, men skal finne den. Skal ikkje sei noko 100% - då eg ikkje har kjelda foran meg. Tar eg feil, så ser eg fram til å bli retta på.
UrgeLoL Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Joda resistance støtter VOIP eller hva dere ønsker å kalle det. Og det blir nok også mulig å starte en samtale ute i XMB før at man starter ett spill etter europa firmware oppdateringen. Man kan også brukte det gamle ps2 usb headsettet og andre usb headsett skal også fungere. Og de fleste bluetooth headsett fungerer også. Så sony har heldigvis gjort det lett denne gangen, man kan bruke det man har. USB/Bluetooth Headsett, USB tastatur, USB mus og man kan oppgradere harddisken men hvilken som helst 2,5" harddisk. Enklere blir det vel ikke.
Straffa Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Joda resistance støtter VOIP eller hva dere ønsker å kalle det. Og det blir nok også mulig å starte en samtale ute i XMB før at man starter ett spill etter europa firmware oppdateringen. Man kan også brukte det gamle ps2 usb headsettet og andre usb headsett skal også fungere. Og de fleste bluetooth headsett fungerer også. Så sony har heldigvis gjort det lett denne gangen, man kan bruke det man har. USB/Bluetooth Headsett, USB tastatur, USB mus og man kan oppgradere harddisken men hvilken som helst 2,5" harddisk. Enklere blir det vel ikke. 7835715[/snapback] Der har Sony gjort en bra jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå