Gå til innhold

Headset til PS3

Straffa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Finnes det headset til PS3? Hvordan prate i onlinespill? Finner faktisk ingen info om dette

Edit:

Fant det ut :)

Endret av avanore
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da.

Skrevet
Satser på at man får kjøpt en "bundle" ved lansering med HDMI eller komponentkabler, headset, en fjernkontroll og kanskje en kontroller til. Da har man alt man trenger, bortsett fra et spill da.

7835021[/snapback]

mon tro hva det blir å koste :/

Skrevet

7835021[/snapback]

7835110[/snapback]

and let the whining begin :roll:

Skrevet

7835021[/snapback]

7835110[/snapback]

Hver for seg blir det sikkert svindyrt. Derfor håper jeg på en bundle. Praktisk og rimeligere :)

Skrevet

dyrt dyrt alt er dyrt med ps3 syting og klaging hele tiden :no: jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg har et budskjett på 8400kr dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette

Skrevet
dyrt dyrt alt er dyrt med ps3  syting og klaging hele tiden :no:  jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg  har et budskjett på 8400kr  dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette

7835380[/snapback]

Det kan du kanskje si, men hvis man skal bruke penger ukritisk så forsvinner pengene fort.

Skrevet
dyrt dyrt alt er dyrt med ps3  syting og klaging hele tiden :no:  jeg 15 år ! jobber ikke noe serlig og jeg  har et budskjett på 8400kr  dere som er eldre enn meg og jobber burde i hvertfall ha råd til dette

7835380[/snapback]

Er ikke alle som har så mye penger å bruke på en spillmaskin, vet du. Men er interessen der er det selvsagt ikke noe problem å prioritere. :)

Skrevet (endret)

7835380[/snapback]

Jau, men for oss som lever i den verkelege verden, eksisterar ting som, tja.. rekningar? husleige? bil-lån? hus-lån?

Ikkje alle som bur heime hos mamma og pappa, får 200 kroner i ukeløn, og syklar med avisene til 35 kroner dagen, og kan putte alt i sparebørsa :)

Men som nevnt tidlegare - det er berre snakk om prioriteringar. Eg tek meg heller eit par kalde, orkar ikkje spara meg til fant ;)

Endret av dark by design
Skrevet

Meiner å ha lest at Resistance ikkje gjer det.

Og at det ville bli problem med andre spel og, sidan SONY ikkje er like mykje på høgget som, bl.a Microsoft når det kjem til online-delen.

Noko med SONY sin API, eller noko slek.

Har ikkje url, men skal finne den.

Skal ikkje sei noko 100% - då eg ikkje har kjelda foran meg. Tar eg feil, så ser eg fram til å bli retta på. :)

Skrevet

Joda resistance støtter VOIP eller hva dere ønsker å kalle det. Og det blir nok også mulig å starte en samtale ute i XMB før at man starter ett spill etter europa firmware oppdateringen. Man kan også brukte det gamle ps2 usb headsettet og andre usb headsett skal også fungere. Og de fleste bluetooth headsett fungerer også. Så sony har heldigvis gjort det lett denne gangen, man kan bruke det man har. USB/Bluetooth Headsett, USB tastatur, USB mus og man kan oppgradere harddisken men hvilken som helst 2,5" harddisk. Enklere blir det vel ikke.

Skrevet
Joda resistance støtter VOIP eller hva dere ønsker å kalle det. Og det blir nok også mulig å starte en samtale ute i XMB før at man starter ett spill etter europa firmware oppdateringen. Man kan også brukte det gamle ps2 usb headsettet og andre usb headsett skal også fungere. Og de fleste bluetooth headsett fungerer også. Så sony har heldigvis gjort det lett denne gangen, man kan bruke det man har. USB/Bluetooth Headsett, USB tastatur, USB mus og man kan oppgradere harddisken men hvilken som helst 2,5" harddisk. Enklere blir det vel ikke.

7835715[/snapback]

Der har Sony gjort en bra jobb :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...