Gå til innhold

Grandiosa Full Pakke

HoaXed

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uh, det burde jo være frivillig? Hvis ikke må man jo varme rømmedressingen og.. ugh :nei:

Sjekka på Grandiosa sine hjemmesider?

7946629[/snapback]

Den er på hele tiden. Altså ikke valgfri. Varm rømmesaus er ikke godt.

Skrevet
Hyyyyl!  Sier dere her at man skal varme rømmedressingen?  Jeg umulig forestille meg hvor sinnsvakt jævlig det må bli, fyttigrisen.  Stabburet, hva skjer?!!

7949279[/snapback]

Gawd, jeg kan ikke anna enn å signer detta.

Ææææs :yucky:

Skrevet

Rømmen var ikke det værste på pizzaen. Bruker å la pizzaen ligge litt før jeg skjærer den opp, så rømmen fikk ganske grei temperatur.

Men det der er en pizza man ikke kan spise mye av.

Skrevet
Synes ikke den var så verst. Tilsatte hvitløk, scampi, og litt ekstra ost.. ble supert :D

7951052[/snapback]

Hvordan er den uten de små tilleggsingrediensene dine?

Skrevet

kjøpte denne pizzaen på rema 1000 på holt-vestvollen forrige tirsdag den 6.2 så det er noen steder den kommer tidligere enn andre. Viktige steder med kule innbyggere blir prioritert først :), ellers var den helt grei, er ikke noe fan av pizzabunnen til grandiosafamilien

Skrevet

Rømme på pizzaen, ugg. Hadde de bare hatt ordentlig full pakke med biff så hadde det vært bedre, og rømmedressing ved siden av som på lørdagspizzaen.

Skrevet

Hadde verken hørt eller sett noe om denne pizzaen før jeg var på butikken i dag, da jeg så esken var det første som slo meg inn at det var alt for mye ingredienser på en og samme pizza. Med andre ord lot jeg den ligge :ermm:

Skrevet

Full Pakke var bedre enn lørdagspizzaen, men jeg holder meg til vanlig og pepperoni <3

Uansett, sjekk hvordan stabburet tar en quisling:

Svensk grandiosa

Finsk grandiosa

Mange grandiosaprodukter av forskjellige sorter + mange andre pizzaer norge aldri har vært i nærheten av å få smake, tross at grandiosa er og blir helnorsk.

Landsforræderi av aller høyeste grad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...