Gromle Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bilete av kva du finn i pakka: http://ec1.images-amazon.com/images/P/B000..._V45236010_.jpg 7928419[/snapback] Men hvilket språk er boka og spillet på i den tyske utgaven? De har jo en lei tendens til å oversette alt der nede im das Vaterland. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Sånn som eg har forstått det er boka på tysk. Spelet er både på tysk og engelsk. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) "The time has come! The Beta Client can be downloaded at Fileplanet." http://www.oblivion-lost.de/index.php?zone=design2&lang=en Kjipt å ikke ha beta key. Det uansett ikke lenge til spillet kommer. Endret 12. februar 2007 av cock hammer Lenke til kommentar
commi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sente inn svar på 2 sider hvor en kunne vinne beta key uten hell . Hadde vært greit med en liten avveksling fra f.e.a.r etter et halvt år. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 skjekk ut http://stalker-world.net/eng/index.php veit ikke om dette er lovelig eller ulovelig men legger med en link jeg kan laste ned public beta av stalker uten key eller noe Lenke til kommentar
Radial Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 skjekk ut http://stalker-world.net/eng/index.php veit ikke om dette er lovelig eller ulovelig men legger med en link jeg kan laste ned public beta av stalker uten key eller noe 7935057[/snapback] Fristende, må innrømme det. Men jeg tror jeg venter til fullversjonen er til salgs jeg. Får liksom mer glede av det da, og det er jo koselig å ha noe å glede seg til. Men lykke til for de som vil ødelegge litt av moroa ved å spille en betaversjon til de stuper Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hehe spillet virka ganske bra da testa ut betan nå i lan. fikk ikke spilla på nett da. men dag and night cycle var helt rått syns jeg ^_^ men er noe med grafikken som trekker ned syns jeg :/ men veit ikke hva. sikkert sett for mange crysis videoer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har testa betaen på nett. Grafikken er elendig, og spillbarheten er heller ingenting å skryte av. Det er en ganske vanlig og kjedelig flerspillerdel. Fysikken er nærmest ikke eksisterende i den. I tillegg har den mange bugs. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jeg har ikke opplevd så masse bugs, jeg. Jeg kan ikke komme på en eneste en som har ødelagt noe. Det er en beta, så at du forventer mer er uforståelig. Likevel er jeg overrasket over at at det er så få bugs allerede. Kan ikke si at grafikken er elendig heller. Den er veldig atmosfærisk, hjelper mye med å sette tonen til spillet. Spillermodellene er ikke akkurat den aller beste - langt ifra, de er veldig 'flate', men landskapet, himmelen, bygningene, flammene, og anomaliene er veldig godt laget, og de ser bra ut. Jeg liker det at man bruker iron-sight med alle våpnene, og jeg gleder meg til å se den tredje holdemåten i fullversjonen; skulderholdingen. Man har nemlig både hofteholding, skulderholding og iron-sight. Lydene i spillet synes jeg også er veldig gode. Artig å se at det finnes mange våpen også. Elsker å se tomhylsene fly ut av den avsagde hagla når man lader den om. Problemet mitt er bare at jeg ikke har noen BETA-key, da jeg ble for sein til å melde meg på noen av de sidene, så jeg fikk aldri noen. Må ty til LAN-spilling for å få opplevd spillet, men det er jo også artig. Endret 17. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvor fikk du tak i hagla? får bare pistol jeg :/ Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 hvor fikk du tak i hagla? får bare pistol jeg :/ 7963969[/snapback] Er det ikke samme opplegg som CS? Trykk B når spillet starter, så kan du velge våpen. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 (endret) Jupp, det er korrekt. Man kjøper våpnene før man spawner i DM og TDM. I Artefact-Hunt kjøper man våpnene når man først spawner. Forresten fint at man ikke kan kjøpe alle våpnene. Noen er sperret uansett om man har nok penger. Greit å ha noen overraskelser igjen til fullversjonen. Endret 17. februar 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 men altså får liksom ikke kjøpt noe våpen uten om pistol og Ammo. ser ikke noen andre våpen i kjøpe menyen ? eller er det pga at jeg ikke er noe RPG dude Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 For de som får "dårlig" grafikk...følg denne linken og last ned STALKER.pl-CFG.rar http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=578 FINAL! _______ #. Info PL / ENG Link: STALKER.pl-CFG.rar Waga / Weight: 4KB (4 096B) #.Features - 1280x1024 - 32bit - High Dynamic Range Lightening Rendering, - Soft Shadows, - Bloom, - Motion Blur, - Emulowany Temporal Supersampling po różnych zabiegach / Emulated Temporal Supersampling, - Bump-Mapping, - Radiocity, - Refractions, - R1 Lights, - "Gamma, Contrast, Brightness" dla najlepszego wyglądu / "Gamma, Contrast, Brightness" for best visuals, - GI bez drastycznego spadku FPS / GI without FPS loss, - Parallax-Mapping. Lenke til kommentar
Dropkick Dolphin Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Helvete, de screenshotene var vakre=) Noen som vet om det kommer en singleplayer demo i den nære framtid? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Det kjem ingen singel player demo eller beta. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Lurer på hvordan de skulle fått til en single player demo. Det sies at 4-5 timer spilling av Stalker avslører så lite. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Dei kunne gitt ut ein demo der vi fekk spele eit oppdrag. Men i så fall måtte den vere svært begrensa, særleg med tanke på kvar du kan bevege deg. Eg vil tru at dei og måtte skrive om litt på AIen for at den skulle fungere optimalt. Alt i alt trur eg ulempene er større enn fordelane, og vi ville ikkje fått eit rettferdig inntrykk av spelet. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Da har jeg løpt rundt i betaen en times tid og testa våpnene og mapsa osv.. og jeg tror dette kommer til å bli MEGET bra! Grafikken er jo slettes ikke dårlig, men en ting jeg la merke til var at noen av modellene og teksturene var av forskjellig kvalitet.. at de liksom har beholdt noen gamle modeller og teksturer, men også lagt til nye og bedre etterhvert som utviklingstiden ble lengre. Er jo bare en bagatell da, men God variasjon hvertfall, de har mange modeller. Og skyggene var generelt veldig bra! Følelsen når du går og løper osv virker veldig finpusset og bra. Eneste buggen jeg la merke til, var at granatene ikke funker, sprenger med en gang du slipper dem, med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg Tror dette blir FETT! edit: leif Endret 19. februar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg bestilte bare den metallboksen fra Play i dag, jeg. Pundet er såpass lavt nå (11,91NOK), så jeg slo bare til, og sparte noen kroner i prosessen. Boksen havner sikkert i tollen eller noe sånn, så jeg får den garantert ikke på lanseringsdagen, men det gjør lite. Da laster jeg bare ned spillet og spiller det til jeg får originalversjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå