Gå til innhold

Grindespoter i Outland?


Anbefalte innlegg

Da var jeg (som mange andre) blitt level 70.

 

jeg lurer på om noen kan fortelle om noen bra grindeplasser, da jeg desverre ikke kommer til å føle meg som en level 70 før jeg har anskaffa epic mount.

 

eventuelt grinde metoder eller.. hva som helst som gir gull. (inkluderer ikke ebay folkens)

 

skal selvsagt gjøre en del quest, men det er ikke så mange igjen for meg.

 

tror det skal bli rimelig hardt å grinde opp 5k gull for min del, men det må jo gjøres :)

Endret av Frostax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man tjener ikke penger ved å drepe mobs om og om igjen.

Først, gjør alt av quests, du tjener massevis av gull på det. Etterpå kan du begynne å mine/herbe (om du har mulighet til det). Hvis ikke burde du farme Primals i Nagrand og selge på AH. Eventuelt grinde items som kan gis til Scryer og Aldor og selge dette (om du ikke vil bruke dem selv).

Nå er det med dette som alt annet, det er forskjell fra server til server hva man kan selge og tjene godt på det, så sjekk AH, hold følge med trade channel osv.

 

Jeg har epic flying mount og har fortsatt over 1500g uten å ha gjort noe serlig for å få det.

Lenke til kommentar

finn en mob som dropper noe som har av interesse for andre spillere, f.eks spider silk som tailors bruker for å lage 18 slot bagger..

 

hvis du skal kunn grinde for cash så anbefaler jeg å finne deg et sted med ogres som spawner fort, de tåler nesten ikke en dritt + de droper cash+ items.. yppelig for money farming

Lenke til kommentar
Bare lurer på hva prisene for de tingene ligger på på andre servere.

Netherweb ligger på 4-8g per stykk

Arcane tomes og fel armament ligger på ca. 50g

Primals ligger mellom 3-7g

Dette på Burning Blade

7829594[/snapback]

ca samme på ragnaros, bare fire primals koster rundt 50g, water rundt 20G, mana rundt 15G, shadow rund 1-2G

Lenke til kommentar
Man tjener ikke penger ved å drepe mobs om og om igjen.

Først, gjør alt av quests, du tjener massevis av gull på det. Etterpå kan du begynne å mine/herbe (om du har  mulighet til det). Hvis ikke burde du farme Primals i Nagrand og selge på AH. Eventuelt grinde items som kan gis til Scryer og Aldor og selge dette (om du ikke vil bruke dem selv).

Nå er det med dette som alt annet, det er forskjell fra server til server hva man kan selge og tjene godt på det, så sjekk AH, hold følge med trade channel osv.

 

Jeg har epic flying mount og har fortsatt over 1500g uten å ha gjort noe serlig for å få det.

7829004[/snapback]

Hva har du gjort for å få så mye penger da? Jeg har nå 500g på min lvl 65 mage. Solgte nettop 300g for 300kr t en kompis (altså jeg har tjent 800g da). Men da starta jeg med rundt 200g i lvl 60. Hvor mye haddu du da du begynte lvl'inga?

Lenke til kommentar

Tjente ca 2000g fra 60-70. Det var kun quest rewards og vendoring av diverse tilfeldige drops. Regner også med at det er ca 2000 og igjen i quests rundt om kring, så med de 800g jeg brukte på flying mount er det nok i underkant av 1000g igjen på 260% mount. Mengden gull man får fra quests øker ganske kraftig når man blir 70. Gruppe/instance quests gir gjerne 25g hver i tillegg til reward som kan selges for 10-15g til vendor.

 

Regn med at flying epic mount er lettere å oppnå enn den gamle epic mounten var pre-BC.

Endret av MailMan13
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...