Iris_L Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg lurer på om noen her vil ta på seg jobben til å lage nytt design til Dyrepraten.com som dere ser nå, så er designet utrolig kjedelig, og jeg vil gjerne ha noe mer stilfullt. Selve innholdsdelen må være 630px, resten kan dere bestemme selv. Jeg vil helst ha matchende og stilfulle farger. Aktuelle farger er: #b7cee8 #00527a - Og eventuellt andre lyse og fine blåfarger Jeg kan desverre ikke betale så mye i første omgang, men om noen kommer opp med noe jeg liker, og som jeg kommer til å bruke, så skal vi alltids få ordnet med noe betaling Hvis dere trenger så kan dere også få annonsere gratis Våre brukere besøker annonsørenes sider rett som det er. Ta kontakt på PM om dere er interisserte, eller send meg et utdrag av et aktuelt design/template. EDIT: Jeg kan referere til dette designet som jeg syntes er utrolig pent Vil gjerne ha noe lignende. Endret 28. januar 2007 av Iris_L
Iris_L Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Godt tips, men jeg vil gjerne ha noe eget Får nok til noe etterhvert.
Chasseur Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg bare spør: Du vil at flere skal lage forskjellige forslag til deg, go så bestemmer du det du vil ha, og gir den personen en betaling du ikke har satt noen sum på?
Iris_L Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Skrevet 28. januar 2007 Jeg bare spør: Du vil at flere skal lage forskjellige forslag til deg, go så bestemmer du det du vil ha, og gir den personen en betaling du ikke har satt noen sum på? 7816150[/snapback] De som vil kan gjerne lage forslag ja Jeg kan iallefall komme opp med 400 kr, men vi får se det ann litt. Jeg avtaler med den som kommer opp med det beste designet
Stian Jacobsen Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Jeg bare spør: Du vil at flere skal lage forskjellige forslag til deg, go så bestemmer du det du vil ha, og gir den personen en betaling du ikke har satt noen sum på? 7816150[/snapback] De som vil kan gjerne lage forslag ja Jeg kan iallefall komme opp med 400 kr, men vi får se det ann litt. Jeg avtaler med den som kommer opp med det beste designet 7816214[/snapback] Tror du heller burde høre med noen venner som kan litt frontpage eller noe.. 400kr holder sånn ca. for 40minutters arbeid. Timespris for et design (ink. koding) ligger på alt fra 300kr timen og opp til 700kr timen, kommer helt ann på hvilket byrå du velger. Vi tar 450kr pr. påbegynte time.. At du tilbyr 400kr blir det samme som å si til nabogutten, "Jeg har 200m2 med plen som skal klippes, gidder du å gjøre det for en 50-lapp?"
tommy007 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Kan jo hende det er noen som vil prøve ut skillza sine.. fins folk som gjør ting nesten gratis for morroskyld..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå