Bob Sacamano Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Er bare litt nysjerrig på hva som finnes av gratis online spill, mmorpgs, action og rpg etc.. Kanskje jeg skal begynne med noe, siden det er nesten et år til AOC kommer ut :S Her er noen spill jeg vet om: http://gpotato.com/ har vel 3 spill nå, både rappelz og flyff er kult^ Vet om et par tre andre og, silkroad online og knights online etc, men kan ikke finne link. Så hva vet du om som er gratis der ute? Post link Ok Her er en liste laget av dere som har postet her: Anarchy online Forskjellige spill fra Gpotato Tibia Knight Online Runescape Fortsett å post! Endret 28. januar 2007 av LpIsBackForYou
ekwathne Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Rappelz virket litt kult. Skal laste ned og prøve.
Sund Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Knight Online Meget kult spill, spesielt vis du får flere(til å starte) eller kjenner noen du kan jobbe med. http://www.knightonlineworld.com/ Endret 26. januar 2007 av TheValue
Bob Sacamano Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Rappelz virket litt kult. Skal laste ned og prøve. 7806700[/snapback] Lykke til Det spillet har et ganske fett stamina system, jo mer stamina du har, jo mer exp og Job Points får du. Når du dreper creatures, går stamina ned. Du trenger Job-Points for å lære skills, og du kan få uendlig av de, så da slipper du å tenke så mye på skill-valg
ekwathne Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Er det mange som spiller Rappelz? Er det enkelt å lære eller tar det lang tid for å forstå det?
Bob Sacamano Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Er det mange som spiller Rappelz? Er det enkelt å lære eller tar det lang tid for å forstå det? 7806753[/snapback] Jeg spilte, men ble ble uinstallert pga en feil, så gadd ikke å installere det igjen. Det tar ikke så lang tid å lære, men du trenger ikke å lære det særlig fort heller, eller være redd for å ødelegge characteren din, pga job-points som jeg fortalte om. Har bare et råd, skaff deg noen venner på spillet, de kommer til å lære deg mer om spillet
Tommy T Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Må jo bare nevne runescape da, selvom jeg ikke annbefaler det
MittBrukernavn Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Og så har du Tibia. Kjedelig start men bedre etterhvert.
Lasse 90 Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Anarchy online! Du kan spille det gratis med tillegspakken notum wars. Men hvis du skal ha flere tillegspakker må du betale. Hovedspillet er ganske bra uansett, så anbefaler deg å prøve det
Amento Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Rappelz er skikkelig kult, verdt å prøve. Utrolig bra grafikk of veldig bra gameplay, desuten har den noen orginale systemer i spillet. Spetsysytemet virker interessant, dog jeg har ikke skjønt så mye av det enda. uansett verdt å laste ned
Luchy Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Finnes allerede en tråd om gratis online spill. Bruk den https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682996&hl=
Haraldson Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Dere kan fortsette diskusjonen i tråden det lenkes til i innlegget før dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg