Gå til innhold

Noen Gratis Online spill der ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er bare litt nysjerrig på hva som finnes av gratis online spill, mmorpgs, action og rpg etc..

Kanskje jeg skal begynne med noe, siden det er nesten et år til AOC kommer ut :S

Her er noen spill jeg vet om:

http://gpotato.com/ har vel 3 spill nå, både rappelz og flyff er kult^

Vet om et par tre andre og, silkroad online og knights online etc, men kan ikke finne link.

Så hva vet du om som er gratis der ute? Post link :)

Ok Her er en liste laget av dere som har postet her:

Anarchy online

Forskjellige spill fra Gpotato

Tibia

Knight Online

Runescape

Fortsett å post!

Endret av LpIsBackForYou
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rappelz virket litt kult. Skal laste ned og prøve. :)

7806700[/snapback]

Lykke til :)

Det spillet har et ganske fett stamina system, jo mer stamina du har, jo mer exp og Job Points får du.

Når du dreper creatures, går stamina ned.

Du trenger Job-Points for å lære skills, og du kan få uendlig av de, så da slipper du å tenke så mye på skill-valg :)

Skrevet
Er det mange som spiller Rappelz? Er det enkelt å lære eller tar det lang tid for å forstå det?

7806753[/snapback]

Jeg spilte, men ble ble uinstallert pga en feil, så gadd ikke å installere det igjen.

Det tar ikke så lang tid å lære, men du trenger ikke å lære det særlig fort heller, eller være redd for å ødelegge characteren din, pga job-points som jeg fortalte om.

Har bare et råd, skaff deg noen venner på spillet, de kommer til å lære deg mer om spillet ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Rappelz er skikkelig kult, verdt å prøve. Utrolig bra grafikk of veldig bra gameplay, desuten har den noen orginale systemer i spillet. Spetsysytemet virker interessant, dog jeg har ikke skjønt så mye av det enda. uansett verdt å laste ned ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...