Straffa Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Forza 2 har fått dato Forza Motorsport 2 finally has a release date. May 2007 Link Endret 26. januar 2007 av avanore
Straffa Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Good shit! 7805913[/snapback] Har lyst på rattet når dette spillet kommer
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 (endret) Nøyaktig 2 år etter forfjengeren da altså. Tothegame har for øvrig satt datoen til 25. mai. Endret 26. januar 2007 av qoutor
BlastyTrasty Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har rattet. Storkosar meg med PGR3 igjen. Heilt fantastisk!
Mala Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har rattet. Storkosar meg med PGR3 igjen. Heilt fantastisk! 7805937[/snapback] Samme her, kjøpte PGR3 sammen med boksen for lit tover 1 år siden. Eit allerede kanaonbra spill fikk nytt liv med rattetm herlig! Ja da kan vi vel snart forvente å se gode skjermbilder og klipp fra spillet da håpe eg
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ser frem til dette spillet, har kost meg masse med Forza 1.
AtheusNor Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har aldri prøvd Forza spillene, er de på høyde med Gran Turismo?
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har aldri prøvd Forza spillene, er de på høyde med Gran Turismo? 7807255[/snapback] Etter min mening, ja. Strålende grafikk, bra kjøre og fartsfølelse, mange biler, muligheten til å style de fleste, bytte motordeler, osv. Snakker selfølgelig om Forza 1 nå.
BlastyTrasty Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Har spelt GT 3 og 4. Og meiner at Forza 1 var betre nokon plassar, mens GT var betre andre plassar. Alt i alt likte eg Forza best, då det f.eks var mykje betre på for eksempel lyd. GT brukar nesten ein slags generisk motor lyd virkar det som, med små vri her og der.
Bertelsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 jaaaaaaaa 3D GREEEEESS! 7807341[/snapback] OHYES!
Straffa Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 jaaaaaaaa 3D GREEEEESS! 7807341[/snapback] De kunne bare prøvd å ikke ta med 3D gresset
Bromlexl Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 jaaaaaaaa 3D GREEEEESS! 7807341[/snapback] OHYES! 7807359[/snapback] *går og skifte bukser pga "uhell"*
bjokys Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Genialt Dette + ratt skal i hus, det er iallefall sikkert ^^
StaBBer Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått. Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. Endret 27. januar 2007 av StaBBer
Bromlexl Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Delig med (forhåpentligvis] fastspikret dato. Men som en Forza-fan er jeg også en smule bekymret, og håper at ikke spillet rushes. Turn 10 bør virkelig begynne å lette på slørene snart. Gi oss noen skikkelige videoer/bilder, vite mer detaljer, osv. Jeg trenger beroligelse på at spillet er der det skal være, noe jeg ikke er sikker på at etter all oppmerksomheten spillet har fått. Forzacentral melder om at utviklerene gradvis skal begynne å gi mer informasjon nå. 7807677[/snapback] Tror du kan slappe litt av. Spill som GTA4 kommer i Oktober og det har ikke engang kommet artwork for det enda. Ikke alle spill er som Gears of War som har spilldemoer og show 2 år før det lanseres. Noen utviklere liker å holde på kortene lengst mulig slik de kan jobbe i et godt tempo med viktige ting i rett rekkefølge istedefor å fokuser på grafikken for tidlig og la det bli hovedattraksjonen for at spillet skal promoteres tidlig.
Nonsens Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Fra linken i første innlegg: Forza Motorsport 2 Tracks * Mugello Autodromo Internazionale * Suzuka Circuit * Sebring International Raceway * Mazda Raceway Laguna Seca * Tsukuba Circuit * Road Atlanta * Silverstone Circuit * Nürburgring Nordschleife * Maple Valley Raceway * Sunset Peninsula Infield * New York Circuit * Test Track As you can see, 8 of these 12 tracks (or environments as we refer to them) are real-world locales -- and as such, feature all the authentic real-life ribbon configurations of the tracks. Fans of Suzuka Circuit know that the track has 3 ribbons: The full Grand Prix course, the West course (used for MotoGP events), and the East course with the famous esses (and where I hear they held a NASCAR race in the '90s). All told, there are 47 different ribbons in the game across the 12 environments. Høres veldig bra ut - blir nok noen sene kvelder med 3-runders løp rundt Nürburgring på Live denne gangen og Endret 27. januar 2007 av Nonsens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå