Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får fortsette på 1-player til noen forklarer hva jeg skal gjøre for at jeg kommer meg online igjen.

Hvor er verkstedet for Nissan på 1-player?

9085329[/snapback]

Litt nordvest for byen du starter i

Se noen få sider bakover i tråden, det er postet kart hvor dette står..

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Innstalerte patchen som ble lagt ut på Atari...

Fikk opp innstaleringsprogrammet, og fikk etter en stund beskjed om at innstalasjonen var fullført.

 

Og siden jeg har kjøpt Skyline på 1-player, så finner jo spillet patchen.

 

Kommer meg bare ikke online fordi den ber meg om å oppdatere.

9084831[/snapback]

Hvilken av disse installerte du?

http://www.testdriveunlimited.com/communit...ews_detail&id=4

ftp://ftp.atari.com/patches/testdriveunlimited/

 

Du spurte jo om på forrige siden hvor du skulle plassere mappen, og det var jo før den offisielle patchen hadde kommet ut, så da har du tydeligvis installert beta patchen.

9084845[/snapback]

Hvilken er riktig?

Lenke til kommentar
Hvilken er riktig?

9086044[/snapback]

http://www.testdriveunlimited.com/communit...ews_detail&id=4

9086070[/snapback]

 

 

Problemet er faktisk at begge er identiske..Faktisk så har atari dritet så jævla på draget..De tror vi er stokk dumme..De har rett og slett bare renamed navnet fra beta patchen til den som står i community....Det er full kaos på atari nettsiden nå..

 

Bare sjekk ut her dere

 

http://forums.eu.atari.com/showthread.php?...d=1#post1350468

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Hvilken er riktig?

9086044[/snapback]

http://www.testdriveunlimited.com/communit...ews_detail&id=4

9086070[/snapback]

 

 

Problemet er faktisk at begge er identiske..Faktisk så har atari dritet så jævla på draget..De tror vi er stokk dumme..De har rett og slett bare renamed navnet fra beta patchen til den som står i community....Det er full kaos på atari nettsiden nå..

9086408[/snapback]

wow, det har jeg ikke sett før nå. Heldigvis fungerer alt hos meg!

Men da må det jo nesten være riktig uansett? Ettersom den ble faktisk lastet opp idag.

Finnes vel ikke noe bevis overhodet at den de lastet opp tidligere idag er den som ikke ble offisielt sluppet?

 

Etter å ha lest litt så tror jeg at du tar feil Scortech.

Det de diskuterer er at patchen ikke fungerer/at ting har blitt verre.

Det er fullt mulig, men det er faktisk ikke betaen som sneik seg ut tidligere.

Rimelig misslykket patch, som de fleste sier i pollen her.. http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=64031

Atari får isåfall komme med en ny patch innen en uke eller to for å fikse det som patch en faktisk skapte.

 

Hvor finner du disse tallene som du har postet under Scortie? Hva sier at disse tallene ikke kan være like uansett? Blir de forandret ved oppdatering, eller laging av en komplett ny fil? Istedet for å modifisere en allerede eksisterende en..

 

Det jeg tror har skjedd nå at den som var leaked var ingen beta, det var finalen.

De klarte å sende den gjennom en sprekk for å se om den fungerte, og hvordan responsen ville være.

At de har sluppet den er utrolig, ettersom det var så mye feil, og at det bl.a. advarte folk med at det kunne ødelegge online modus osv..

Mulig press ovenfor kundene ettersom det har vært så mye etterspørsel.

Det de diskuterer og kjefter om på de offisielle forumene er at folk har blitt bannet pga de sa at leaken fungerte helt fint.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Noen som har prøv Mercedes SL 55, med AMG Perfomance Package, hypersport på driveaids, og slenge den i en sving i 2. gir? :wee:, det er gøøy :p

 

EDIT:

slenger med et bilde :wee:

20070714232802.jpg

9080347[/snapback]

 

Det så dritfett ut.. utrolig nok er det der mye kulere, å gir mer adrenalinkick i virkeligheten, seff på vinterføre :thumbup:

Men uansett, nå som patchen endelig kom, fikk jeg drømmebilen min :D:dribble::dribble: Nissan Skyline R34 GTR :dribble::dribble:

Endret av Uncle_2Fast4You
Lenke til kommentar
Noen som har prøv Mercedes SL 55, med AMG Perfomance Package, hypersport på driveaids, og slenge den i en sving i 2. gir? :wee:, det er gøøy :p

 

EDIT:

slenger med et bilde :wee:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
20070714232802.jpg

9080347[/snapback]

 

Det så dritfett ut.. utrolig nok er det der mye kulere, å gir mer adrenalinkick i virkeligheten, seff på vinterføre :thumbup:

9086700[/snapback]

Hehe, takk. Det er enda morsommere på tørr asfalt da :p, da ryker det jo litt :wee: Driver og leker meg litt med Shelbyen å nå :wee: bilder kommer i morra :)

Skal også teste patchen i morra :wee:, selvom jeg ikker har noen problemer med spillet da ;), men ønsker meg Skyline =), btw, noen som har noe nytt om den "mysteriebilen" ?, den så syykt interresang ut :D

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Fant en annen bug som jeg er temmelig sikker at kom etter patchen, siden jeg har tatt samme oppdraget på en annen savegame før patchen kom. Jeg skulle ta sånn kjøreoppdrag der du frakter andre sine biler og da startet jeg med bilen i grøfta. Med andre ord er det umulig å gjøre dette oppdraget perfekt siden så snart du er utenfor veien mister du poeng.

post-105260-1184630908_thumb.jpg

 

Edit: Jeg blir bare mer og mer glad i denne patchen :)

post-105260-1184631191_thumb.jpg

:hrm:

 

Edit2: Dette begynner sannelig å bli litt komisk. Morroa vil vist aldri stoppe.

post-105260-1184631415_thumb.jpg

Endret av Mevon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...