Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Sjølv om det er sommarferie for mange er framleis butikkane opne, så det er bare å springe til nærmaste spelforhandlar og gå til innkjøp av spelet. :)

9091102[/snapback]

hele TØNSBERG er utsolgt!, jeg har vært i by'n i dag :p

Leverandøren har stengt sitt kontor i Norge, og de utenlandske sender ikke mer... Grunnen til det er at så mange har levert tilbake spillet på angrefrist fikk jeg høre i dag...

 

Pakket ut patchen, kopierte \$[31]\Euro\Bnk\Vehicules\* til \Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules.

R34 og RS4 var ganske greie i gode gamle 1.45

9089873[/snapback]

Jeg får ikke det til og funke jeg... Bilene kommer ikke opp i sjappene :dontgetit:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hele TØNSBERG er utsolgt!, jeg har vært i by'n i dag :p

Leverandøren har stengt sitt kontor i Norge, og de utenlandske sender ikke mer... Grunnen til det er at så mange har levert tilbake spillet på angrefrist fikk jeg høre i dag...

 

 

9091209[/snapback]

 

Du får jo lasta ned og kjøpt det på hjemmesiden da ;)

Lenke til kommentar
hele TØNSBERG er utsolgt!, jeg har vært i by'n i dag :p

Leverandøren har stengt sitt kontor i Norge, og de utenlandske sender ikke mer... Grunnen til det er at så mange har levert tilbake spillet på angrefrist fikk jeg høre i dag...

 

 

9091209[/snapback]

 

Du får jo lasta ned og kjøpt det på hjemmesiden da ;)

9091587[/snapback]

I know, men har en far som ikke er så glad at jeg bruker så mye penger på et spill :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ikke diss :p
Lenke til kommentar

I know, men har en far som ikke er så glad at jeg bruker så mye penger på et spill :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ikke diss :p

9091655[/snapback]

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
disser ingen! :p

 

Greit nokk med singel player spill, og spill du ønsker å prøve. Men online spill synes jeg virkelig er verd å kjøpe! =)

 

Jeg personlig har vel av de 1000 spillene jeg har spilt, kjøp 5 elns. Men det har mye med at jeg nesten aldri har hatt en maskin som klarer mer enn CS, derfor hakker spillene og blir fort kjedelige.. Men har blitt flinkere å kjøpe nå :) Har kjøpt 15 spill til PS2'n, og 1 til PC (fikk ny maskin for 5 dager siden).

 

Men TDU er en av spillene lønningen skal gå til! :D

Lenke til kommentar
Hvis du er så gniten på å kjøpe et nytt spill så får du vente noen måneder til da så spillet går ned i halvpris eller kanskje mer...

9091709[/snapback]

Men da har det bare kommet enda en patch som jeg trenger en del fra (i dette tilfelle skylinen), som bare ødelegger enda mer...

 

EDIT: Fikk det til jeg :wee:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Jeg må nesten nevne mine opplevelser med patchen :wee:

Skylinen er bare <3, men helt ubrukelig i Harcore mode, forhjula sllipper alt for lett (og det er en 4WD bil!)

Audien syns jeg var forferdelig tam :p, så jeg solgte den med en gang xD

FPSen gikk om mellom 10 og 20 (spørs hvor jeg er).

Merka ingenting på lyden, selv ikke når jeg ser bakover... (men bassen er fiksa!)

Hakkingen som noen ganger kom, forsvant :)

Det jeg gjorde var:

ta backup av den orginale TestDriveUnlimited.exe fila, patche, også lime inn den gamle TestDriveUnlimited.exe fila, og skrive over den nye...

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Jeg må nesten nevne mine opplevelser med patchen :wee:

Skylinen er bare <3, men helt ubrukelig i Harcore mode, forhjula sllipper alt for lett (og det er en 4WD bil!)

Audien syns jeg var forferdelig tam :p, så jeg solgte den med en gang xD

FPSen gikk om mellom 10 og 20 (spørs hvor jeg er).

Merka ingenting på lyden, selv ikke når jeg ser bakover... (men bassen er fiksa!)

Hakkingen som noen ganger kom, forsvant :)

Det jeg gjorde var:

ta backup av den orginale TestDriveUnlimited.exe fila, patche, også lime inn den gamle TestDriveUnlimited.exe fila, og skrive over den nye...

9092657[/snapback]

Ja da merker du ikke noe forskell når du setter i den gammle versonen igjen. Da har du bare 2 nye biler.

Men det er bra det, jeg syns faktiskt gammle versonen var bedre/mer stabil.

Lenke til kommentar
Men patchen virker fortsatt, den er bare mer stabil med den gamle versjonen, men fiksene er der! :p

9092981[/snapback]

Hvis jeg ikke tar feil så er det bare exe filen og 2 filer med bilene som er i denne instalasjonen. Så når du kopierer den gammle over igjen så gjenstår du med 0 "fix" :roll:

Det blir nok ikke noe ny patch før det har gått 4-5mnd igjen...

Lenke til kommentar

Filene med biler er der fra før av...

Hvis du kikker rund i bilmappa, så finner du bl.a. 2 koenigsegger også... den vi har, og en CCR. de er bare ikke "unlocka"

Ifølge Darthdestiny så var det bla. en 2CV og en Lambo LC002 (ellern oe sånn?, den lastebillamborghinien) der også

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

Det er flere typer filer pr. bil, de første befinner seg i vechicules mappen og de andre i Rim.

Siden koeniggsegg CCR er i "Rim" mappen og ikke i "vechicules" mappen så betyr det at i patchen følgte det med 2 filer som ble lagret i "vechicules", de hadde vi ikke fra før. :cool:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Dere må huske på at dette spillet er konvertert fra xbox 360 så 360 har sikkert biler som ikke vi på pc for se..Kanskje jeg tar feil..

9093303[/snapback]

360 har Ferrari F40 da, den er ikke i bilmappa...

Får håpe noen klarer og unlocke disse bilene da :)

9093321[/snapback]

 

Tror ikke du trenger å være redd for det..Alltid noen som får sånne ting til..

Men hvis du klarer selv å gjøre det uten at du har lov til det og det merkes online så vil du bli bannet..sånn at du vet det..Atari/eden slår kraftig ned på at modifisering uten deres tillatelse vil resulteres i ban..

 

Dette er ikke et GTR2 spill..For som alle vet så kan man modifisere så mye

man vil i GTR2...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Tror ikke du trenger å være redd for det..Alltid noen som får sånne ting til..

Men hvis du klarer selv å gjøre det uten at du har lov til det og det merkes online så vil du bli bannet..sånn at du vet det..Atari/eden slår kraftig ned på at modifisering uten deres tillatelse vil resulteres i ban..

 

Dette er ikke et GTR2 spill..For som alle vet så kan man modifisere så mye

man vil i GTR2...

9093356[/snapback]

Nå har ikke jeg ekte versjon heller da, så jeg fyrer løs :p

 

 

Går det? :D

Lenke til kommentar
Dere må huske på at dette spillet er konvertert fra xbox 360 så 360 har sikkert biler som ikke vi på pc for se..Kanskje jeg tar feil..

9093303[/snapback]

Kanskje derfor dagens pc-spill er så dårlig optimalisert pg.a. kovertering fra console?

9093399[/snapback]

Kanskje?, jeg skal hvertfall ikke ha noe 360 :p

Lenke til kommentar
Dere må huske på at dette spillet er konvertert fra xbox 360 så 360 har sikkert biler som ikke vi på pc for se..Kanskje jeg tar feil..

9093303[/snapback]

Kanskje derfor dagens pc-spill er så dårlig optimalisert pg.a. kovertering fra console?

9093399[/snapback]

Kanskje?, jeg skal hvertfall ikke ha noe 360 :p

9093402[/snapback]

Synd, tdu på 360 er 100% feilfritt og bugfritt, kanskje noen små som jeg ikke har legget merke til...

Og i tilleg til dette så er det MANGE fler biler å velge, men de koster.

Koeniggsegg CCR og F40 er favoritene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...