Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rens cd'n og se etter riper og skader på den. Har du innstallert alle driverne siden du formaterte? Kansje du mangler noen, eller at noen er for gamle.

8503612[/snapback]

Postet tråd på atari forumet, var en som sa rens cd'en der også.

Fungerte visst ;) Var et fingeravtrykk på den.

Men takk.

Lenke til kommentar

Hehe, ja det er helt klart en hel del med bugs. Avogtil klikker fysikkmotoren,så annenhver bil jeg kjører forbi blir ødelagd uten at jeg er borti den...

 

Har skaffet meg en koslig doning nå, kawasaki 1000 etteller annet. Er langt fra den raskeste sykkelen, men det er den som er mest kos å kjøre

post-50563-1178017012_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Prøvde det spillet her, og må si kjørefølelsen er helt bak mål! Nesten like dårlig som i Just Cause!

8510964[/snapback]

Nå er jo ikke dette en simulator akkurat heller..

Jeg synes ikke kjørefølelsen er realistisk, men jeg liker slik den er, utrolig nok.

På bilene altså... har du prøvd hardcore mode da? Greit å ha prøvd det før man kommenterer.

Lenke til kommentar

Jeg er også enig i at det ikke akkurat er gran turismo eller LFS kjørefølelse. Men jeg liker konseptet på spillet og friheten godt. Spillet i seg selv er en bra ide, selv om den mangler litt bedre kjørefølelse og fysikk. Men på hardcore mode er det ikke så katastrofalt ille likevel.

Lenke til kommentar
Nå er jo ikke dette en simulator akkurat heller..

Jeg synes ikke kjørefølelsen er realistisk, men jeg liker slik den er, utrolig nok.

På bilene altså... har du prøvd hardcore mode da? Greit å ha prøvd det før man kommenterer.

8511100[/snapback]

 

Er klar over at det ikke er en simulator, men måten bilene oppfører seg føles helt feil ut. NFS er heller ikke et simulatorspill, men det kjørefølelsen er mye bedre der. Syns bilene "sklir" for mye når du svinger, litt vanskelig å forklare, men det virker som om det ikke er kontakt mellom vei og bil i det hele tatt. Ser det spesiellt godt når jeg kjører fort.

Lenke til kommentar
Er klar over at det ikke er en simulator, men måten bilene oppfører seg føles helt feil ut. NFS er heller ikke et simulatorspill, men det kjørefølelsen er mye bedre der. Syns bilene "sklir" for mye når du svinger, litt vanskelig å forklare, men det virker som om det ikke er kontakt mellom vei og bil i det hele tatt.  Ser det spesiellt godt når jeg kjører fort.

8511953[/snapback]

 

Hvis du påstår at NFS har bedre kjørerealisme så tar du feil. NFS er toppen av urealistisk, iallefall de siste spillene er patetiske.

Lenke til kommentar
Er klar over at det ikke er en simulator, men måten bilene oppfører seg føles helt feil ut. NFS er heller ikke et simulatorspill, men det kjørefølelsen er mye bedre der. Syns bilene "sklir" for mye når du svinger, litt vanskelig å forklare, men det virker som om det ikke er kontakt mellom vei og bil i det hele tatt.  Ser det spesiellt godt når jeg kjører fort.

8511953[/snapback]

 

Hvis du påstår at NFS har bedre kjørerealisme så tar du feil. NFS er toppen av urealistisk, iallefall de siste spillene er patetiske.

8512161[/snapback]

 

De siste er jo så arkade du kan få det, men porche f.eks er vel unntaket i serien.

 

Jeg vil ha et spill som har friheten til TDU og skikkelige kjøre egenskaper, forza2 ser ut til å få det siste, men mangler da igjen det første. Skader er også noe som savnes.

Lenke til kommentar

 

De siste er jo så arkade du kan få det, men porche f.eks er vel unntaket i serien.

 

Jeg vil ha et spill som har friheten til TDU og skikkelige kjøre egenskaper, forza2 ser ut til å få det siste, men mangler da igjen det første. Skader er også noe som savnes.

8512210[/snapback]

 

 

enig, hva er det egentlig som hindrer Simbin & co å legge till litt trafikk og normale veier i spillene sine? hvem er det egentlig som har bestemt at så snart ett bilspill skal være på vanlige veier så MÅ kjøreegenskapene strippes ned til arcade?? arghh...

Lenke til kommentar

Er vel for at de skal kunne markedsføre spillene for en større masse.

Så i stedet for å bruke ekstra penger på å lage et spill som du kan slå av/på skade og kjøreegenskaper, lager de et arkade spill fra bunnen av, uten noe for oss som gjerne vil ha noe mer realistisk.

Lenke til kommentar
Hvis du påstår at NFS har bedre kjørerealisme så tar du feil. NFS er toppen av urealistisk, iallefall de siste spillene er patetiske.

8512161[/snapback]

 

Hvor har jeg sagt at NFS har bedre kjørerealisme? Det jeg sier er at TDU verken er fugl eller fisk. Det er rett å slett kjedelig å kjøre pga at kjøreFØLELSEN er dårlig.

Lenke til kommentar
Hvis du påstår at NFS har bedre kjørerealisme så tar du feil. NFS er toppen av urealistisk, iallefall de siste spillene er patetiske.

8512161[/snapback]

 

Hvor har jeg sagt at NFS har bedre kjørerealisme? Det jeg sier er at TDU verken er fugl eller fisk. Det er rett å slett kjedelig å kjøre pga at kjøreFØLELSEN er dårlig.

8512508[/snapback]

Du sa vel ca det når du skrev dette: NFS er heller ikke et simulatorspill, men det kjørefølelsen er mye bedre der.

Kjørefølelse og kjørerealisme er vel omtrent det samme? man har større kjørefølelse når realismen er større.

Lenke til kommentar

Nei, følelse og realisme er helt to forskjellige ting. Hvilken feeling spillet gir deg har da ingenting med hvor likt det er det virkelige liv.

 

NFS er helt blottet for realisme, men bilene oppfører seg bra i forhold til hva som er å vente av et arkadespill, og med en god fartsfølelse gir dette spillet meg en fin feeling når jeg cruiser rundt.

 

TDU derimot er etter min mening blottet for både realisme, fartsfølelse, og det gir meg heller ingen bra arkade feeling. Det er rett og slett kjedelig å cruise rundt.

Lenke til kommentar

Dette er jo også litt individuelt hva som for en person gir bedre kjørefølelse. For min del får jeg bedre kjørefølelse jo mer realistisk det er, og jeg synes NFS Carbon er drit kjedelig. Dette er fordi det ikke eier realisme, men jeg er også klar over at det ikke er en simulator, men her får jeg da ikke like bra kjørefølelse som i LFS for eksempel.

 

Kjørefølelse kan egentlig tolkes på flere måter, min måte og din. Jeg forbinder bedre kjørefølelse med økt realisme, du forbinder det med feelingen spillet gir deg.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Enig at "TDU" er mye bedre enn "NFS" sine spill,iallefall de 4 siste.Kan ikke helt forestille meg "simulatorspill" med alle disse veiene,hadde passet bedre på lukket bane.Men test driver er og blir et arkade spill,det har det alltid vært..

 

Kjørefølesen er helt ok,vanskelig med sim nå man kjører 15-20 mil med/mot trafikk og ligger i 200-350+km/time..

 

Spillet er ikke perfekt,men gir deg mange timer med moro.noe som NFS serien ikke har gjort på lenge.

Lenke til kommentar

Har hørt masse snakk om at man kan laste ned car packs og sånt til TDU? Men hvor finner man disse nedlastingene? Har søkt på google og overalt, men finner ikke noen download-side...

 

BTW, er det noen som veit om Ferrari F139 aka Ferrari 599 GTB Fiorano vil komme til Test Drive Unlimited som en nedlasting?

Endret av Cookie1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...