Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

Noen som kjører TDU i windows vista? har en lovlig versjon av vista ultimate liggende, men jeg innstalerte xp rett før jeg kjøpte tdu fordi noen sa at jeg kom til å få en enorm fps dump i vista? noen som har prøvd det i vista?

 

savner vistan min :(

8414146[/snapback]

 

Funker drit bra hos meg, merka ikke no stor forskjell fra XP til Vista i dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns at bakkene var veldig dårlig laget. Mulig det er mitt skjermkort men aligavel.

På meg virker det som om bakkene ikkje er buet, men skarpe kanter/knekker.

Og då går det ivertfall ikkje an å bruker keyb lenger  :p

8413907[/snapback]

Tror det er skjermkortet ditt, jeg har ikke noe problemer med det på min maskin (specs står i signatur)...

Prøv og legg inn nyeste drivere/BIOS ;)

*Avhengig av TDU :love: *

Lenke til kommentar
Noen som kjører TDU i windows vista? har en lovlig versjon av vista ultimate liggende, men jeg innstalerte xp rett før jeg kjøpte tdu fordi noen sa at jeg kom til å få en enorm fps dump i vista? noen som har prøvd det i vista?

 

savner vistan min :(

8414146[/snapback]

 

Funker drit bra hos meg, merka ikke no stor forskjell fra XP til Vista i dette spillet.

8415030[/snapback]

 

Okei, takk for svar, da blir det nok så jeg fyrer opp vista igjen! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som kjører TDU i windows vista? har en lovlig versjon av vista ultimate liggende, men jeg innstalerte xp rett før jeg kjøpte tdu fordi noen sa at jeg kom til å få en enorm fps dump i vista? noen som har prøvd det i vista?

 

savner vistan min :(

8414146[/snapback]

 

Kjører TDU med alt på fullt og HDR uten noe som helst problemer i Vista.

 

Har riktignok en E6600@2,7GHz, 2GB PC6400 og 8800GTS.

Lenke til kommentar

Kan det være det at det er kombinasjonen av DX9/10 som tukler? (bare en tanke), for ser alle som har 8x00 serien, kjører alt uten problemer. Grunnen til at jeg tenkte på dette, er kanskje at det ikke er kommet noen "god" DX9 versjon til Vista?, mens folk med DX10kort kjører som sagt uten problemer...

Men, sier det igjen, bare en tanke som slo meg :)

Lenke til kommentar
Kan det være det at det er kombinasjonen av DX9/10 som tukler? (bare en tanke), for ser alle som har 8x00 serien, kjører alt uten problemer. Grunnen til at jeg tenkte på dette, er kanskje at det ikke er kommet noen "god" DX9 versjon til Vista?, mens folk med DX10kort kjører som sagt uten problemer...

Men, sier det igjen, bare en tanke som slo meg :)

8422627[/snapback]

 

Tanken din er nok dessverre borte i natten..

Det veldig mange som har 8800 så sliter med ytelsen i tdu og jeg er en av de..

og de fleste kjører xp som også jeg gjør..

Lenke til kommentar

Innstalerte vista ultimate i dag, på en egen partisjon, og den som sa at jeg kom til å få en fps dropp i vista hadde meget rett!

 

Jeg har innstalert nyeste skjermdriver fra nvidia, og da hadde ca. 20-30 fps med 1280*1024 med alt på high+4*aa

med samme innstillinger i xp har jeg ca. 45-60 fps. :hmm:

Lenke til kommentar
Innstalerte vista ultimate i dag, på en egen partisjon, og den som sa at jeg kom til å få en fps dropp i vista hadde meget rett!

 

Jeg har innstalert nyeste skjermdriver fra nvidia, og da hadde ca. 20-30 fps med 1280*1024 med alt på high+4*aa

med samme innstillinger i xp har jeg ca. 45-60 fps. :hmm:

8423895[/snapback]

Syns det virker lite i både XP og Vista jeg men, jeg kjører 1024x768, med alt på High og HDR på... :hmm: Med 40-50 FPS på mine 2 stakkars 7600 GT kort :) , og det brude være dårligere med 2 stk 7600GT enn ett 7800 GTX

 

OT: hva er forskjellen på HDR og AA?, og hva burde jeg bruke?

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar

OT: hva er forskjellen på HDR og AA?, og hva burde jeg bruke?

 

Tar jeg ikke helt feil så kan du ikke bruke HDR og AA på ditt kort...Og om du

kunne brukt det så ville du nok sletet med frameraten..

 

Installerte 158.19 forceware drivere og frameraten i TDU steg bra mye..

Men laggingen/studderingen er fremdeles der :( Håper

den forbannade patchen vil komme tidligere enn forventet...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Innstalerte vista ultimate i dag, på en egen partisjon, og den som sa at jeg kom til å få en fps dropp i vista hadde meget rett!

 

Jeg har innstalert nyeste skjermdriver fra nvidia, og da hadde ca. 20-30 fps med 1280*1024 med alt på high+4*aa

med samme innstillinger i xp har jeg ca. 45-60 fps. :hmm:

8423895[/snapback]

Syns det virker lite i både XP og Vista jeg men, jeg kjører 1024x768, med alt på High og HDR på... :hmm: Med 40-50 FPS på mine 2 stakkars 7600 GT kort :) , og det brude være dårligere med 2 stk 7600GT enn ett 7800 GTX

 

OT: hva er forskjellen på HDR og AA?, og hva burde jeg bruke?

8423928[/snapback]

 

oops, litt feilskriving der fra min side, beklager dette!

det var med hdr på at jeg har ca 45-60fps (ligger på rundt 70 når jeg er utenfor byen) med hdr avslått er det nok noe høyere..

 

Det har seg vist sånn at geforce 7-serien ikke støtter bruk av hdr og aa samtidig, så jeg holder meg til hdr jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...