Gå til innhold

Test Drive Unlimited PC


Anbefalte innlegg

TDU mangler fartsfølelse? Gi deg! :D

8516952[/snapback]

 

Det er i hvertfall min mening. Selv om alt fyker forbi i x antall km/h så oppfører bilene seg merkelig. Synd at spillet ikke falt i smak, for det er jo så mange gromme biler man kan velge mellom!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TDU mangler fartsfølelse? Gi deg! :D

8516952[/snapback]

 

Jeg synes det er fartsfølelse i massevis jeg da, spesielt når du durer ned motorveien i 350-360 km/t med en koenigsegg.. :D

8517091[/snapback]

Jeg foretrekker Ferarri Enzo eller Maclaren F1.... :love:

 

Kommet 54% nå, har spillt jævli mye, har vert syk. Så nå har jeg mange biler. Kjøerer et løp på 10sek så får jeg 70tusen :w00t: Kan kjøre det om og om igjen.

Lenke til kommentar

Eg synes fysikken er bra, ivertfall med ratt eller gamepad. Einaste eg ikkje liker er at veiene virker å være lagd for "spisse" enkelte plasser, da en tar nedi. Eg synes også fartsfølelsen er bra allerede ved 180-190 kmt. En kan jo stille inn både "shake" og blur i options. Fartsfølelsen er ivertfall tilsede på transportoppdraga med litt tregere bilder når ein skal få det perfect.. ligger i 120-130 bak "vanlige biler" og gir på for å komme forbi 5-6 stykker, og ser hovedlysa kommer i mot. Så går det akkurat, og det er bare å sette bilen i 6. gir, rulle opp glasset og sette på radioen. Akkurat den følelsen har eg ikkje hatt i noe bilspill før :)

Endret av lavoll
Lenke til kommentar
Bruker dere ratt og pedal? jeg bruker bare tastaturet men har lyst på et ratt :)

8525706[/snapback]

Ratt og pedaler her, Momo racing. :)

 

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
DSCN08542.jpg

 

På bil blir det ratt og pedaler, men på motorsykkel bruker jeg ikke rattet, blir for mye stress.

Så det jeg gjør da er å bare bruke pedalene, så bruker jeg venstre/høyre piltast på å svinge, og opp/ned piltast på lene seg fremover/bakover.

En kombinasjon som gjør at det blir veldig enkelt å dra wheelie'ne samt stoppie'ne langt.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
kan endre det da på driving aid.. og når man er 100% kan mant ta på extreme.. da blir bilene vanskelig å kjøre, og hopper 100 ganger lengre.

8512055[/snapback]

Er det ikke når du blir Champion at du får "hardcore mode", eller er det enda en slags "mod" som HardcoreMode når du når 100%? :D

Lenke til kommentar
Det MOMO rattet såg veldig bra ut.. lurer på om jeg skal kjøpe meg det.. er du fornøgd med det _Scotty_?

8533471[/snapback]

Er veldig fornøyd ja. Er nok rattet som er nest beste der ute, G25 ligger først altså.

Har aldri hatt noen problemer med rattet, er egentlig bare å løpe og kjøpe.

Fungerer som en drøm i alle bilspill.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Jeg bruker Driving Force Pro rattet (funker til PS2 og PS3 i tillegg). Den har alle PlayStation knappene til å bruke i menyer osv. Jeg vet ikke åssen dette er i forhold til MOMO (begge er vel 900 graders ratt, ikke at det har noe å si i TDU, der låser jeg den til kortere rattutslag uansett), men jeg synes det fungerer veldig bra.

 

Bilde:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-106736-1178259803_thumb.jpg

 

Til motorsykkel kjøring bruker jeg en litt artig vri. Jeg bruker pedalene fra Driving Force Pro Rattet til gass/brems, men Negcon kontroll til svinging:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-106736-1178259920_thumb.jpg

 

Denne kontrollen vrir man i midten og jeg bruker opp/ned på digtalknappene på den til å vippe MC'en bakover/fremover. Funker veldig bra faktisk. :D

Lenke til kommentar
Jeg bruker Driving Force Pro rattet (funker til PS2 og PS3 i tillegg). Den har alle PlayStation knappene til å bruke i menyer osv. Jeg vet ikke åssen dette er i forhold til MOMO (begge er vel 900 graders ratt, ikke at det har noe å si i TDU, der låser jeg den til kortere rattutslag uansett), men jeg synes det fungerer veldig bra.

 

8533586[/snapback]

 

Momo rattet har nok ikke 900 grader styring nei, har det? :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg bruker Driving Force Pro rattet (funker til PS2 og PS3 i tillegg). Den har alle PlayStation knappene til å bruke i menyer osv. Jeg vet ikke åssen dette er i forhold til MOMO (begge er vel 900 graders ratt, ikke at det har noe å si i TDU, der låser jeg den til kortere rattutslag uansett), men jeg synes det fungerer veldig bra.

 

8533586[/snapback]

 

Momo rattet har nok ikke 900 grader styring nei, har det? :hmm:

8533831[/snapback]

Nope, Momo rattet har 240 grader

Lenke til kommentar

haha, deilig med 900graders styring gitt :) Ja, jeg måtte bare si det. Hva er det som er bedre med momo rattet i forhold til driving force pro da? DFP har jo 900graders styring og hele pakka.

 

ResidentDante: Flatout 2 du spiller? Kongespill det også. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Det MOMO rattet såg veldig bra ut.. lurer på om jeg skal kjøpe meg det.. er du fornøgd med det _Scotty_?

8533471[/snapback]

Er veldig fornøyd ja. Er nok rattet som er nest beste der ute, G25 ligger først altså.

Har aldri hatt noen problemer med rattet, er egentlig bare å løpe og kjøpe.

Fungerer som en drøm i alle bilspill.

8533481[/snapback]

Driving force pro ligger nest best her ute siden det har 900graders og støtter ps2/2. Momo har bare 240 og har dårlig støtte for ps2/3.

Men på test drive unlimited bruker man ikke mer en 240 fordi rattet stopper på spillet der.

Lenke til kommentar
Det MOMO rattet såg veldig bra ut.. lurer på om jeg skal kjøpe meg det.. er du fornøgd med det _Scotty_?

8533471[/snapback]

Er veldig fornøyd ja. Er nok rattet som er nest beste der ute, G25 ligger først altså.

Har aldri hatt noen problemer med rattet, er egentlig bare å løpe og kjøpe.

Fungerer som en drøm i alle bilspill.

8533481[/snapback]

Driving force pro ligger nest best her ute siden det har 900graders og støtter ps2/2. Momo har bare 240 og har dårlig støtte for ps2/3.

Men på test drive unlimited bruker man ikke mer en 240 fordi rattet stopper på spillet der.

8535159[/snapback]

Jeg synes ikke det er negativt med 240 grader.

Ærlig talt, 900 grader i et racing bilspill må være noe av det mest slitsomme noensinne.

240 grader holder i massevis. :)

Lenke til kommentar
haha, deilig med 900graders styring gitt :)  Ja, jeg måtte bare si det. Hva er det som er bedre med momo rattet i forhold til driving force pro da? DFP har jo 900graders styring og hele pakka.

 

ResidentDante: Flatout 2 du spiller? Kongespill det også. :)

8534919[/snapback]

 

Jepp, spilte Flatout 2 for en stund tilbake. Kongemorro, spes multiplayer. Føler jeg vil installere det igjen ettersom jeg savner kræsjene. Grafikken er jo veldig fin på PC også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...