Gå til innhold

Factions vs Prophecies

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe å sammenligne? spør du meg er det vel ikke det.. jeg har slutta med GW for en stund siden ( kommer sikkert til å starte opp igjen:P) men jeg likte prophecies utrolig mye bedre enn factions.. jeg syntes factions mangler alt som gjorde prophecies spesielt... syntes det nesten var kjedelig å spille i factions verdenen.. kunne ikke vente med å komme tilbake til prophecies. jeg har ikke brukt mer tid en nødvendlig med factions!

sikker mange som er uenige men..

Skrevet (endret)
Noe å sammenligne? spør du meg er det vel ikke det.. jeg har slutta med GW for en stund siden ( kommer sikkert til å starte opp igjen:P) men jeg likte prophecies utrolig mye bedre enn factions.. jeg syntes factions mangler alt som gjorde prophecies spesielt... syntes det nesten var kjedelig å spille i factions verdenen.. kunne ikke vente med å komme tilbake til prophecies.  jeg har ikke brukt mer tid en nødvendlig med factions!

sikker mange som er uenige men..

7804394[/snapback]

vel jeg tenkte på en måte å sammeligne de to.

Du skjønner jeg er bare usikker på hva jeg skal kjøpe :ermm: men det ser hittil ut at prophecies er vinneren :thumbup:

Endret av jack_bauer
Skrevet

I factions har en to ekstra klasser, og alliance battles (som ikke er det store). Storyen og pve-delen i prophecies er mye bedre enn den i factions. Den siste pakken (Nightfall) kan det jo også være verdt å ta en titt på.

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Nåh. De er nå ganske gøye når ingen småunger er våkne.. ^^

7806912[/snapback]

Og når er det?

Daniel :)

8059055[/snapback]

Kort sagt, når du sover :dribble:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.