jack_bauer Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Hva er det man kan gjøre på factions som man ikke kan på prophecies?, og hva er det man kan gjøre på prophecies som man ikke kan på factions?
hausoo Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Noe å sammenligne? spør du meg er det vel ikke det.. jeg har slutta med GW for en stund siden ( kommer sikkert til å starte opp igjen:P) men jeg likte prophecies utrolig mye bedre enn factions.. jeg syntes factions mangler alt som gjorde prophecies spesielt... syntes det nesten var kjedelig å spille i factions verdenen.. kunne ikke vente med å komme tilbake til prophecies. jeg har ikke brukt mer tid en nødvendlig med factions! sikker mange som er uenige men..
jack_bauer Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 (endret) Noe å sammenligne? spør du meg er det vel ikke det.. jeg har slutta med GW for en stund siden ( kommer sikkert til å starte opp igjen:P) men jeg likte prophecies utrolig mye bedre enn factions.. jeg syntes factions mangler alt som gjorde prophecies spesielt... syntes det nesten var kjedelig å spille i factions verdenen.. kunne ikke vente med å komme tilbake til prophecies. jeg har ikke brukt mer tid en nødvendlig med factions! sikker mange som er uenige men.. 7804394[/snapback] vel jeg tenkte på en måte å sammeligne de to. Du skjønner jeg er bare usikker på hva jeg skal kjøpe men det ser hittil ut at prophecies er vinneren Endret 26. januar 2007 av jack_bauer
Dinosauromann Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 I factions har en to ekstra klasser, og alliance battles (som ikke er det store). Storyen og pve-delen i prophecies er mye bedre enn den i factions. Den siste pakken (Nightfall) kan det jo også være verdt å ta en titt på.
jack_bauer Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 er disse alliance battles stilige å spille eller er det bare dritt?
Azagrath Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det er bare en ekstra pvp modus, stort sett fylt opp til randen av folk som ikke kan oppføre seg... greit innimellom, men ikke akkurat noe å skryte veldig av
adawen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Nåh. De er nå ganske gøye når ingen småunger er våkne.. ^^
danilovic Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Nåh. De er nå ganske gøye når ingen småunger er våkne.. ^^ 7806912[/snapback] Og når er det? Daniel
nagina Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Nåh. De er nå ganske gøye når ingen småunger er våkne.. ^^ 7806912[/snapback] Og når er det? Daniel 8059055[/snapback] Kort sagt, når du sover
DurinVIII Skrevet 13. mars 2007 Skrevet 13. mars 2007 Plz Nagina, old. Vi vet ikke, når legger du deg? 8059812[/snapback]
Anbefalte innlegg