vestlia Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 (endret) Hei! Har brukt Nero Ultra Edition 6 i vel så et år nå, og er kjempe fornøyd. Men nå har jeg sett at Nero Premium 7 har kommet. Er det noen vits å oppgradere? Vet at den er Vista kompitabel, men er ikke sikker på om jeg skal ha Vista. Men har den noe annet å by på? Endret 26. januar 2007 av vestlia
Bone Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Ikke at jeg vet noe spesielt som v7 kan by på, i motsetning til v6, men jeg synes du svarer litt på spørsmålet om "det er noe vits i å oppgradere", selv.. Du vet (enda ikke) om du skal ha Vista, og du er kjempefornøyd med versjon 6.. Hvis alt du gjør er å brenne ut noen filer, lage noen musikk-CD'er og brenne noen filmer nå og da, og du er kjempefornøyd med slik du har det nå, så ser ikke jeg poenget med å oppgradere.. Kan desverre ikke hjelpe deg med forskjellene.. Kanskje det står noe på hjemmesiden deres.. www.nero.com
vestlia Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Ikke at jeg vet noe spesielt som v7 kan by på, i motsetning til v6, men jeg synes du svarer litt på spørsmålet om "det er noe vits i å oppgradere", selv.. Du vet (enda ikke) om du skal ha Vista, og du er kjempefornøyd med versjon 6.. Hvis alt du gjør er å brenne ut noen filer, lage noen musikk-CD'er og brenne noen filmer nå og da, og du er kjempefornøyd med slik du har det nå, så ser ikke jeg poenget med å oppgradere.. Kan desverre ikke hjelpe deg med forskjellene.. Kanskje det står noe på hjemmesiden deres.. www.nero.com 7804501[/snapback] Ja, du har forsovet rett i det. Tenkte bare om det var noen spesielle verktøy som gjorde det enda bedre. Men får se om heg skifter om jeg skal ha vista
wil Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Personlig synes jeg Nero 7 er bare møkka. Det sier jeg pga at jeg hadde dårlig erfaring med de første Nero 7 versjonen og brenning av ISO. Klarte aldri å bli ferdig for den kom med feilmelding. Selv bruker jeg i hovedsak Nero 6.6.0.16 eller 6.6.0.18, i 2000 bruker jeg 6.6.0.18, men i XP bruker jeg faktisk Nero 7 utrolignok, men det er da også et lite testsystem da.
pmarius Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Om du skal oppatere til Nero 7 koker vel ned til dette; Hvis du har enkle brennebehov, og vil ha et raskt, stabilt og enkelt brenneprogram, til å brenne musikk og data så holder du deg til versjon 6. Hvis du derimot driver med mer avansert brenning, videoredigering, imagefiler, backup osv, da er nok versjon 7 å foretrekke. For å si det enkelt; versjon 6 er stort sett et bra brenneprogram. Mens versjon 7 er en full, avansert mediepakke.
Kisp Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Om du skal brenne flere CD/DVDer samtidig, så hold deg langt unna Nero 7!! Jeg kopierer en del på jobb og har prøvd å få 4 brennere til å virke samtidig, men er nå på det 3. settet med brennere og kan nok nå konkludere med at det er Nero 7 som er synderen. (Har noen tips til andre programmer som kan brenne til flere brennere samtidig??) -Kisp
Gjest medlem-82119 Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Nero 7 er ekstremt omfattende, og tar mer over maskinen din enn 6. Nero 7 lager bl.a ny systemdisk, legger inn nero scout og mye annet dritt. Hvis du vil ha en eneste brenne og mediaprogramvare, så er 7 bra. Den inneholde også chatteprogram osv. Har du eldre brennere vil ikke 7 støtte dem. Hvis du vil ha en enklere mer renere brenneprogram, så er 6 bedre, som vanlig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå