Bjonski Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Funcom hadde mye problemer med Anarchy Online den dagen det startet.. Så de vil helt sikkert slippe de samme problemene og heller fikse alt før de starter
Snoft Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Skrevet 25. januar 2007 Selvfølgelig vil Funcom ha det så plettfritt som mulig. Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan de ikke kunne sett dette for et ca et halvt år siden, når de utsatte fra q4 06 til q2 07.. Det og utsette et halvt år, er jo ikke bare bare. Da er det mer enn et par småbugs som skal fikses på. så når de da utsetter enda et halvt år igjen, så mener jeg at dette må kunne blitt sett fra starten av.. Hadde nesten ikke vært noe vitts i å annonsere spillet før nå Kan nesten virke som de i det siste har brukt mer tid på screenshots, video blog diary, og andre teaser \ trailers enn å utvikle selve spillet. Jeg sikler på alt som kommer ut av dette, og får mer og mer gåsehud for hver gang jeg ser filmene. Men jeg vil spille nå! ;p Bra at de utsetter for å fikse bugs og få det plettfritt, ja! Bra at de gir meg store forhåpninger for våren og ødelegger, nei :/
DurinVIII Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Første tanken er jo WHYGODWHY, men vil jo tross alt ha et velfungerende spill. Jeg vil ikke betale 100 kr i måneden for å spille en beta.
Avean Skrevet 25. januar 2007 Skrevet 25. januar 2007 Utsettelser er jo forståelig hvis utviklerne mener at det ikke er godt nok, ingen av oss som vil spille noe som er uferdig. Men det som gjør dette verre er jo at de sier ifra 1 måned før vi trodde spillet skulle bli lansert. Alle trodde spillet skulle komme nå i Mars, så plutselig må vi vente til Oktober. Men selv om jeg ikke liker dette så stoler jeg på Funcom, spillet ser ENORMT ut og gleder meg vanvittig.
eXZire Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Alle trodde spillet skulle komme nå i Mars, så plutselig må vi vente til Oktober. Med så lite beta og annen "pre-release" aktivitet håper jeg inderlig at du ikke trodde Conan kom i mars... Spesielt ikke når Funcom har sagt "Summer 2007" siden i fjor høst
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Vi får smøre oss med enda mer tolmodighet å håpe på at funcom leverer et utrolig godt produkt Sånn er livet.
empatiy Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Menne nå er jo betaen god nok for "closed", kan jo være mye bugs, men det virker litt rart at de ikke engang er sikker på at oktober er mulig for release. Burde ikke ta mange månedene før de slipper ut beta for folket. Ville vært strategisk smart, det er trossalt et MMO spill. Kanskje på tide å snart teste det med tusenvis av folk, se hvordan det takles..
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Menne nå er jo betaen god nok for "closed", kan jo være mye bugs, men det virker litt rart at de ikke engang er sikker på at oktober er mulig for release. Burde ikke ta mange månedene før de slipper ut beta for folket. Ville vært strategisk smart, det er trossalt et MMO spill. Kanskje på tide å snart teste det med tusenvis av folk, se hvordan det takles.. 7801059[/snapback] Men er jo fint om de leverer et noenlunde "klart" produkt, før de setter det i betaen. Om du prøvde Anarchy Online i den perioden skjønner du kanskje hva jeg mener. Det var tragisk.
ØysteinT Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 http://e24.no/it/article1616738.ece#VG Da skjedde det som ikke måtte skje! Så du ville heller at de gjorde som EQ2, ga ut et spill som ikke var ferdig, og lot kundene være betalende betatestere? Neitakk, gi meg et selskap som har mot nok til å stå imot pengepresset og gjøre ting ferdig.
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Så du ville heller at de gjorde som EQ2, ga ut et spill som ikke var ferdig, og lot kundene være betalende betatestere? 7801240[/snapback] EQ2 Fungerte da fint det ?
TCi Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Det er nå kommet en sak om dette på framsiden. Dere kan ta diskusjonen der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=705452 Da stenger jeg denne
Anbefalte innlegg