Gå til innhold

Norges viktigste avis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns Dagbladet er den avisen som jeg liker å lese i når jeg vil vite mest om nyhetssituasjonen i Norge og i resten av verden, fordi de er saklige og ofte skriver ganske tydelig om hver sak. VG og Aftenposten er klart aviser som har saklig innhold, men føler ikke innteressen for de er like stor, samtidig som jeg syns Dagbladet er flinkere til å holde fokuset på det som er aller viktigst. Samtidig så er Klassekampen og Nytid flotte aviser også, men om de er de viktigste blir vel en litt annen sak.

Lenke til kommentar

utrop har i alle fall en del vinklinger - og ikke minst svært viktige saker - som ellers ofte blir dysset ned/ oversett i medianorge..

 

Hva er det media i norge, som stort sett er både liberal og heller til den politiske venstresiden, dysser ned og overser?

 

De tar bl.a opp rasismeproblematikken - som andre aviser i 90% av tilfellene ignorerer

 

Det finnes ikke noe utbredt rasismeproblem i norge, eller det vil si, hvertfall ikke blandt nordmenn. De eneste rasismeproblemene ligger hovedsakelig hos noen av innvandrergruppene. Derimot finnes det en utbredt skepsis mot èn, spesifik, psykotisk, dødskult som kaller seg islam.

Lenke til kommentar

Det som er viktig er å lese flere aviser slik at man får frem flere synspunkter. Jeg pleier alltid å lese VG, Dagbladet, BT, BA, Nettavisen, DN, NA24, og av og til Aftenposten.

 

Det som er litt trist med VG og Dagbladet er at det virker som om de blir mindre og mindre seriøse..litt sånn Se & Hør light.

Lenke til kommentar
Innvandring for innvandringens skyld? Det er muligens den dummeste kommentaren jeg har lest noensinne!

 

Det er et titalls gode grunner for innvandring, og bare to mot: gjerrighet og fremmedfrykt!

7797998[/snapback]

 

 

Det er bare TO gode grunner mot innvandring, det er gjerrighet og fremmedfrykt..

 

riktig..

 

de grunnene var hverken de eneste ELLER særlig gode.

 

Det er et utall gode grunner til at vi ikke skal åpne grensene, det kommer ikke noen som allerede bor her til gode, og det kommer hvertfall ikke de som kommer inn til landet til gode på mer enn veldig, veldig kort sikt.

Lenke til kommentar

Dagens næringsliv har tapt seg. Mye. Slik jeg ser det har de utviklet seg fra å være en seriøs finnanse avis, til å ble en se & hør avis.

 

Imo; Aftenposten er den mest seriøse og viktigste. Hvis vi følger seriøsitet kommer klassekampen etterpå. Jeg er ikke rød, men den avisen gjør en god jobb!

Lenke til kommentar
Innvandring for innvandringens skyld? Det er muligens den dummeste kommentaren jeg har lest noensinne!

 

Det er et titalls gode grunner for innvandring, og bare to mot: gjerrighet og fremmedfrykt!

7797998[/snapback]

 

Ja, flerkulturelle samfunn utveksler ideer og erfaring noe som resulterer i verdensfred og stabilitet :p. Etniske grupper har historisk sett alltid vært ute etter å fremme et common good. For å ikke snakke om at vi blir rikere når det blir flere innbyggere i landet! Et annet faktum er at innvandring ikke forkludrer inntektsfordelingen i landet, slik som ikke skjer i USA, men resulterer i at de rikeste kan bli enda rikere.

Lenke til kommentar
Innvandring for innvandringens skyld? Det er muligens den dummeste kommentaren jeg har lest noensinne!

 

Det er et titalls gode grunner for innvandring, og bare to mot: gjerrighet og fremmedfrykt!

7797998[/snapback]

 

Ja, flerkulturelle samfunn utveksler ideer og erfaring noe som resulterer i verdensfred og stabilitet :p. Etniske grupper har historisk sett alltid vært ute etter å fremme et common good. For å ikke snakke om at vi blir rikere når det blir flere innbyggere i landet! Et annet faktum er at innvandring ikke forkludrer inntektsfordelingen i landet, slik som ikke skjer i USA, men resulterer i at de rikeste kan bli enda rikere.

7803023[/snapback]

 

Glimrende eksempel på både fremmedfrykt og gjerrighet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...