Gå til innhold

Feilmelding når jeg starter WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får denne feilmeldingen når jeg starter WoW:

 

post-92598-1169731138_thumb.jpg

 

Noen som kan hjelpe? =<

7796161[/snapback]

 

 

 

hvor mye minne har du på maskinen din?

 

ta å kjør en crlt+alt+delet å drep alle unødvendige programmen som kjører i bakgrunn.

 

kan se ut som at minnet ditt er rett å slett sprengt på kapasitet å vist du har mye programmer som kjører i bakgrunen kan det være det som gjør det....

 

håper du finner ut av det:)

 

 

"hvor mye harddisk plass du igjenn? sørg for at du minst har en 3-4Gig ledig, kan være det at disken din er fullstappa og:)"

mvh

vyrez

Endret av vyrez
Lenke til kommentar
Til han over, feilmeldingen viser at programmet prøvde å få tildelt 1,8GB minne. Nå har jeg aldri spilt WOW selv, men er spill virkelig så kravstore nå til dags?

 

fem sekunder med google:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww02002p

7796195[/snapback]

 

 

 

hehe, nej tviler sterkt på det, men det kan også være en bug, feks at den krever 200mb minne......

 

tør jeg ikke å si, men feilmeldingen viser i allefall at den trenger mere minne/hd plass... iallefall slik som jeg tolker den... :)

Lenke til kommentar
Til han over, feilmeldingen viser at programmet prøvde å få tildelt 1,8GB minne. Nå har jeg aldri spilt WOW selv, men er spill virkelig så kravstore nå til dags?

 

fem sekunder med google:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww02002p

7796195[/snapback]

 

Tuusen takk :love: Det virket

7796216[/snapback]

 

 

flott at du fikk det til å virke:D

 

men hva hvar det du måtte gjøre før å få det igang igjenn?

Lenke til kommentar
Til han over, feilmeldingen viser at programmet prøvde å få tildelt 1,8GB minne. Nå har jeg aldri spilt WOW selv, men er spill virkelig så kravstore nå til dags?

 

fem sekunder med google:

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww02002p

7796195[/snapback]

 

Tuusen takk :love: Det virket. Det var noen korrupte filer der, jeg hadde 36 prosesser og 80 GB ledig, så det kunne ikke være det. Takk for hjelpen, GAMING. :cool:

7796216[/snapback]

7796232[/snapback]

 

 

akkurat.... jaja.... flott du fikk det i gang da :D

Lenke til kommentar
akkurat.... jaja....  flott du fikk det i gang da :D

7796238[/snapback]

Står jo rimelig svart på papyrus-farge hva du skal gjøre da

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww02002p

7796250[/snapback]

 

 

ja men nå har jeg ikke den muligheten at jeg kan gå på den linken da. sitter på jobb maskin som har filtrert det meste slik at jeg ikke kunne gå på den linken.

 

derfor spurte jeg........

Lenke til kommentar

Da bruker du en proxy-server :)

 

Men i samaritanenes minne...

 

Receiving the error message "Not enough storage to complete this command" when launching the game may indicate that some game files have become corrupt.

 

With the game closed please navigate to your World of Warcraft directory (default is C:\Program Files\World of Warcraft\) and delete or rename the Cache folder there. This folder holds temporary files that can be deleted safely. Once removed, new versions of this folder and the files contained in it will be created the next time the game is launched.

 

If the problem does persist, you may need to do the same for the WTF and Interface folders in your World of Warcraft directory.

Lenke til kommentar
Da bruker du en proxy-server :)

 

Men i samaritanenes minne...

 

Receiving the error message "Not enough storage to complete this command" when launching the game may indicate that some game files have become corrupt.

 

With the game closed please navigate to your World of Warcraft directory (default is C:\Program Files\World of Warcraft\) and delete or rename the Cache folder there. This folder holds temporary files that can be deleted safely. Once removed, new versions of this folder and the files contained in it will be created the next time the game is launched.

 

If the problem does persist, you may need to do the same for the WTF and Interface folders in your World of Warcraft directory.

7796282[/snapback]

 

 

 

hehe, ja vet det... sitter på it-avd hvor jeg jobber:)

 

men takk for du limte inn det:) er kjekt å vite evt løsninger på evt feil som kan dukke opp så man har det i bakhode vist det skulle dukke opp for meg:)

 

 

mvh

vyrez

Lenke til kommentar
Okai, menda får du ordne deg til neste gang så du slipper å få den der "blocked by whatever" når du vil surfe litt.

 

Sitter bak ventelo/websense nå selv, men men. :)

7796317[/snapback]

 

 

jo, skulle gjerne ha gjort det, men her hvor jeg jobber har vi flere nettverk, det jeg sitter på nå får jeg ikke en gang admin rettigheter på:) derav kan jeg desverre ikke åpne opp for maskinen min. er utrolig tungvint men slik at de da bestemt at slik skal det være:P

 

derfor kan er jeg nødt til å spørre litt "dumt" om hva som evt står på slike linker... :) (jeg kan også vente til jeg kommer hjem, men er for nyskjerrig for det:p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...