Bone Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 ...mens vi snakker om RSS.. Er det mulig å laste ned bare UTVALGTE torrenter? ..eller vil den laste ned ALT som sendes ut via RSS? La oss si at det er et par programmer jeg følger med på, og gis ut med følgende beskrivelse; Dette.programmet.er.stas.s01e15.ws.xvid-hw.no Dette.programmet.er.også.greit.s18e85.pdtv.xvid-hw.no Er det mulig å legge til "filteret/ene"; " dette.programmet.er ", og da f.eks laste disse to, men da ikke noe anent?! Takker!
Skagen Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 uTorrent kan filtrere både kvalitet (f.eks DSR, HDTV, HR-HDTV, etc), spesifike ord, f.eks "lost" + "hdtv", og m.m. Men dette avhengiger også litt av RSS-feederen tror jeg. Jeg pleier uansett å bare la PC'en stå på hele tiden, la uTorrent kjøre i bakgrunnen, så gjør uTorrent alt selv i forbindelse med nedlastning, stopping av torrent, osv. Eneste jeg får opp er en liten boks hvor det står at den er ferdig å laste ned det jeg har filtrert etter. Jeg har helt sluttet å regelmessig sjekke rundt omkring etter ting som jeg regelmessig laster ned. Veldig enkelt og kjekt!
Spetsnaz Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Det var da veldig mange som skulle kuppe tråden med utorrent slarv... Ludde koder ikke lengere for utorrent, det er solgt. Derfor synes trådstarter at det er på tide med en erstatning, evt se i andre retninger. Slik forstår ihvertfall jeg det.
Haraldson Skrevet 1. februar 2007 Skrevet 1. februar 2007 Derfor synes trådstarter at det er på tide med en erstatning, evt se i andre retninger. Slik forstår ihvertfall jeg det.Det er da likevel lov til å fortelle at µTorrent kommer til å være brukandes lenge framover, og fortelle om mulighetene.
magnusalex Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Ville anbefalt BitLord. Bruker det ikke selv, men en kammerat av meg har det, og det virker bra. 7804547[/snapback] Nei, for all del... ikke bruk BitLord. Der er det umulig å deaktivere DHT, som har medført at denne klienten (og BitComet) er bannet fra de fleste private trackere.
Blåbær Skrevet 2. februar 2007 Skrevet 2. februar 2007 Hva er DHT, bruker bitcomet og har ennå tilgode å møte på noen problemer.
magnusalex Skrevet 3. februar 2007 Skrevet 3. februar 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_hash_table På trackere som TPB osv er ikke dette et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå