Gå til innhold

How To Irritate People / "To do" når du kjeder deg


shizz kebab

Anbefalte innlegg

Skriv ned små morsomme ting som kan gjøres når du kjeder deg, eller vil irritere folk. Post deres forslag.

Mine budskap:

 

-Si ifra i luken på "drive through" at du skal ha med deg maten. (eller "spise her?"

-Prøv å fikse en date med jentene på 1881.

-Tut og vink til fremmede.

-SKRIV BARE MED STORE BOKSTAVER

-Lyv om helt åpenbare ting, f. eks. om hva klokken er.

-Delta på poesikvelder og klag høylytt når det ikke rimer.

-Sett i gang noen nye rykter.

-Ring noen midt på natten og spør: "Forstyrrer jeg?"

-Avslutt alle setninger med "liksom", "på en måte", eller "ikke sant".

-Kommenter det åpenbare! Eksempel: "Så kort du er", "for en gul skjorte du har" eller "du er jo skutt i brystkassen".

-Snakk pent om kameratens tupè, og fortell at det ikke vises at det ikke er ekte hår. -Gjør det ofte og i selskap med mange andre.

-Start alle samtaler med "Jaså, så det sier du".

-Hør på Dr. Bombay.

-Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt."

-Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille.

 

 

More to come! Og post selfølgelig deres egne forslag også.

 

 

Mod: Noen mener kanskje dette er humor, men det er faktisk ment som noe man kan finne på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ
-Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt."

 

7789550[/snapback]

 

Der fikk jeg meg ny signatur :!:

Lenke til kommentar
-Snu alltid rompa di mot noen når du fiser, le høyt og vift duften mot dem med hendene. Etterpå kan du kommentere duften på følgende måte: "Den var saftig!" eller "Oops, der kom det visst en teskje bløtt."

 

7789550[/snapback]

 

Der fikk jeg meg ny signatur :!:

7789578[/snapback]

 

Ikke lov med Quote i signaturen.. akkurat sånn som med Spoiler/Sjul..

Lenke til kommentar
-Le på feil sted når du er på kino, mens hele salen er stille.

7789550[/snapback]

 

Den må jeg prøve neste gang jeg er på kino, med venner.

 

Et par nye:

 

- Snu deg rundt når du er på byen, og rop til nærmeste person "SLUTT Å FORFØLG MEG!"

- Når noen skal fortelle deg noe, spør "hvorfor det" til alt personen sier.

Lenke til kommentar

har noen lånt noe av deg, og du veit de ikke har sjangsen til å levere den tilbake før om et par dager.

Mas om å få den tilbake så fort som mulig, kom på idiotiske argumenter, og ikke røp deg på lenge ;)

 

Du irriterer vel også menge hvis du kjører veldig sakte i trafikken, spesielt der det ikke går ann å kjøre forbi.'

Lenke til kommentar
- Få tak i mobben til noen du kjenner delvis, men ikke godt nok til at de kan nummeret ditt. Bytt så nummeret med en eller annen pen dame i lista. Dette har jeg hatt mye morsomheter med!

7789686[/snapback]

 

Haha.. denne kan eg bekrefte at er en vinner! Hadde det utrulig morsomt med en kompis for et par år siden :!:

Lenke til kommentar

Skriv mange ord delings leif.

 

Legg kode lås på dassen hvor en må taste inn PUK2 eller ett KID nummer. :w00t:

 

Bytt ut trappene med taustiger som bare er festet i taket.

 

De to nederste er fritt sitert etter Johan Golden og Atle Antonsens "The irritating house", som de gjorde en greie på i kommisjonen. Sikkert mange flere der. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...