RIP Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Har mista CDkeyen til RoC, så jeg får ikke installert hele spillet på nytt. Men jeg har en "lan versjon" med TFT og hele pakka, er den nest siste patchen og. Men kan jo ikke spille på nettet med den, så jeg tenkte å bytte CDkey. Men får denne erroren når jeg skal bytte. Noen som vet hva som er galt? Trenger man en org wc3 RoC cd key, om man har en org. TFT key for å spille på nettet? Eller kan jeg bare ta en random RoC Key? PS: Noen som har lyst til å gi vekk RoC keyen sin?
Peder ola normann ås Skrevet 24. januar 2007 Skrevet 24. januar 2007 Har mista CDkeyen til RoC, så jeg får ikke installert hele spillet på nytt.Men jeg har en "lan versjon" med TFT og hele pakka, er den nest siste patchen og. Men kan jo ikke spille på nettet med den, så jeg tenkte å bytte CDkey. Men får denne erroren når jeg skal bytte. Noen som vet hva som er galt? Trenger man en org wc3 RoC cd key, om man har en org. TFT key for å spille på nettet? Eller kan jeg bare ta en random RoC Key? PS: Noen som har lyst til å gi vekk RoC keyen sin? 7786978[/snapback] Du må ha original RoC cdkey for å spille TFT over nett. Har du ikke cden(e) til RoC og TFT så du kan installere fra dem? Det er foreslår er at du går å kjøper orginal RoC og TFT, koster vel ikke mer enn maks 200kr.
RIP Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Skrevet 24. januar 2007 Har originalene, men mangler keyen til RoC - men har til TFT. Gidder bare ikke kjøpe det en gang til, da lar jeg heller vær og spille det :`( Må jo være en måte? Noen andre som har problemer med key changeren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå