Gå til innhold

"On-demand" interface addon - finnes det?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om en interface addon som fungerer slik at deler av interfacen automatisk blir skrudd av og på ettersom de blir brukt? La meg komme med et eksempel:

 

Av og til ønsker jeg bare å gå rundt å nyte den stemningsfulle grafikken i WoW, uten å bli forstyrret av all slags brukergrensesnittelementer. Ja, jeg vet at ALT+Z eksisterer, men jeg er på utkikk etter en addon som gjør at jeg kan gjemme brukergrensesnittet på samme måte, men som også viser menyer osv. ettersom de blir brukt. Når ALT+Z er i bruk, går det nemlig ikke an å prate med quest-NPCer, chatte med andre spillere, åpne backpack/paperdoll, etc.

 

Peiling, noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror nok Discord er veien og gå. er ikke så mye jobb egentlig, men det krever en lærings prosess som kan ta litt tid.

 

Vet iallefall at man kan vise og gjemme discord bars når man vil, om det skulle vere når man er i combat eller når man har Pof samtidig som man har GoW men ikke har Battleshout. ;)

 

Tror nok det og gjelder for Discord Art og da begynner vi og snakke ost når det gjelder dynamisk UI :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...