Gå til innhold

BF2142:Hvordan får noen 2000+ som beste rundecore?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat dette skulle jeg også til å spørre om. Ser ofte folk har flere hundre poeng som beste rundescore. Men har aldri sett noen med flere tusen enda som trådstarter viser til. Selv om de sammarbeider finner jeg det lit merkelig hvordan de klarer å innarbeide så mye poeng på en runde. De må jo jobbe noe sinnsykt for å klare det innen rundetiden. Jeg trodde først at det hadde med titan mode; at de fikk mye poeng for å sprenge diverse deler eller kjernen i titanen. Er det derfor eller er det noe annet?

Lenke til kommentar

Vil nok gjette på at de finner en tom server, eventuelt en egenleid uten tid (hvis man kan ha det på BF2142?), og deretter bare jobbe sammen med der en kniver, en annen reviver, og sistemann dør og blir reviva. Har også lest noe om en glitch inkludert ammo pack og defence systems, men er usikker på den.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er med egne servere, men noe må de som får så mye poeng gjøre for å få det. En normal runde varer jo ikke så lenge. For å få mye poeng så er man jo også ganske avhengig av hvor aktiv serveren er. Det er mye lettere å få mer poeng på en server der hvor begge lagene angriper hverandre hele tiden (i titan), enn om det kun er rundt 3 stk som prøver å gjøre noe fornuftig.

Jeg har ikke sett noen som har fått over 2000 poeng når jeg har spilt, jeg så det da jeg kikket litt på topplista. Da var det noen innimellom som hadde dette som beste rundescore. Jeg ble iallfall nysjerrig på hvordan de klarer det, kanskje det er noen her som har en så høy score som kan fortelle oss om hvordan han/hun klarte det?

Lenke til kommentar

Jeg har ihvertfall opplevd en gang (Tror det var en TV2 server) at et Titan-brett aldri slutta. Må ha vært en bug, for ingen av siloene sendte noengang opp noen raketter. Så uansett hvor mange siloer man hadde, skada man aldri motstanderens Titan. Dette førte følgelig til at runden aldri sluttet, jeg var ihvertfall der i rundt halvannen time. Hvis man hadde orket å være på samme brett i et par timer, er det jo ikke umulig å få en sinnsyk rundescore.

-Q

Lenke til kommentar

Jeg vet :-)

 

Det stammer nok fra en exploit som nå er stoppet. tidligere kunne man sette seg i et transport fly, fly over fiendens titan, så fikk man poeng for at noen spawnet i d en og byttet sete. en bytter sete, den andre flyr, bytte neste runde elns... "troop transporter pin" fikk man også en hel masse av. Hvis du ser på statsen til noen som har dette som besterunde er det sannsynlig at de også har noen sånne. Det er mange av dem som utnyttet dette som fikk poengene wipa fra kontoen, men sikkert en del igjen..

Lenke til kommentar

Herregud som dere antar....uten å vite. Bare tull alt sammen. Har spilt bf2142 i mange hundre timer og det er fullt mulig å få så mange poeng i en runde, har fått det selv. Men det som er viktig, er å skille mellom "career-points" og poeng pr runde.

Career points opparbeider man seg som kjent i alt man gjøri spillet, så kommer man til det punktet hvor man har oppnådd krava, og da får man utmerkelser i en eller annen form, pins, bagdes, ribbons eller medaljer. Noen er verdt mer enn andre, fra 50 og oppover. Husker ikke hvilke som gir 2000 career points, men det er altså fult mulig. De poengene teller bare i kampen for meste rank, ikke for runden, om dere forstår hva jeg forsøker å si.

Lenke til kommentar
Herregud som dere antar....uten å vite. Bare tull alt sammen. Har spilt bf2142 i mange hundre timer og det er fullt mulig å få så mange poeng i en runde, har fått det selv. Men det som er viktig, er å skille mellom "career-points" og poeng pr runde.

Career points opparbeider man seg som kjent i alt man gjøri spillet, så kommer man til det punktet hvor man har oppnådd krava, og da får man utmerkelser i en eller annen form, pins, bagdes, ribbons eller medaljer. Noen er verdt mer enn andre, fra 50 og oppover. Husker ikke hvilke som gir 2000 career points, men det er altså fult mulig. De poengene teller bare i kampen for meste rank, ikke for runden, om dere forstår hva jeg forsøker å si.

7815564[/snapback]

Men det kommer ikke opp som beste round score i BFHQ. Antar at det folk sikter til etter som man ikke vet hvor mye career score folk får på noe vis.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg så tilfeldigvis en video med "BF 2142 glitches" på YouTube. Under videoen så fant jeg denne kommentaren "You forgot the enemy titan drop glitch which everyone seems to be using to get 2000 points-plus a round. another top quality bug free game from EA". Tenkte jeg skulle poste dette i tilfelle noen var interessert i å vite litt mer om hvordan noen har klart å få så høy rundescore.

 

Her er forresten den videoen jeg så.

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet det :) Jeg har sett en del som har 2000+ som rundescore på leaderboard, derfor ville jeg finne ut hvordan de klarte å få dette. De har da klart å få det, som du sier, i en tidligere patch. Jeg syns iallfall at det var interesant å finne ut hvordan de kalrte å få så høy rundescore, selv om man ikke kan gjøre dette lengre.

Lenke til kommentar
Vil nok gjette på at de finner en tom server, eventuelt en egenleid uten tid (hvis man kan ha det på BF2142?), og deretter bare jobbe sammen med der en kniver, en annen reviver, og sistemann dør og blir reviva. Har også lest noe om en glitch inkludert ammo pack og defence systems, men er usikker på den.

7785456[/snapback]

Det går ikke an til og tjene egne poeng aleine på en server!

det må være maks 6 personer på serveren! :thumbup:

Men det og få 2000+ er ikke veldig vanlig? Min topp er 469+ på en runde :tease:

Fikk vel gull stjerna den runda :hmm:

Endret av NerosMind
Lenke til kommentar
ehh, nei det kan du stille på når du lager serveren, men to stykker kan joine en vanlig servere og gjøre det samme på et sted hvor ingen ser de.

8047510[/snapback]

Jeg tror det MÅ være 6 spillere på serveren for at den skal være ranked.

 

Jeg må si at jeg ikke er mye plaget av bugs i 2142, heller en del dårlige design løsninger. Ikke kommer det mye intressant i patchene heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...