Gå til innhold

Blizzard hinter om nytt prosjekt (PC)


Anbefalte innlegg

Ble skuffet etter å ha lest artikkelen. Hadde håpt på et rent strategispill, og ikke "enda et" mmorpg.

7783392[/snapback]

jeg å...

Jeg likte veldig godt WC3, og hadde vert fett med et nytt lignende spill som det.

syntes det er slike spill blizzard egentlig er gode på.

WOW har liksom gått over styr. det er ikke morro å spille lenger. lurer du på noe, blir du kalt en noob, og får beskjed om å se på thottbott elns... på den måten har wow blitt ødelagt.

 

Men slikt har enda ikke skjedd i WC3, og kommer ikke til å skje, det vil heller ikke gjøre det hvis de lager flere slike spill som WC3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis de skal gi ut noe nytt mmorpg, så håper jeg da for guds skyld at de ikke kaller det world of starcraft.

håper heller ikke at det blir for likt wow heller.

 

håper de greier å lage forkjellige gameplayer, for de to spillene, og få bort masse grinding.

Men lanserer de et mmorpg nesten helt likt wow, tror jeg ikke det vil slå ann. Det må være en forandring fra wow, men et mmorpg er jeg helt åpent for, selv om jeg håper på et strategispill av et eller annet slag.

Lenke til kommentar

Multiplayer er den retningen spelmarkedet har gått mot i over 10 år no. At dette òg er eit satsningsområde med stort potensiale for Blizzard, har dei nært sagt naturlegvis skjønt forlengst. Blizzard ville hatt langt mindre suksess med å fokusere på singel player.

 

Eg gjetter på ein mini-mmo i Diablo-universet.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

Dette var dårlige nyheter. Vil heller ha Diablo 3 og Starcraft 2 enn enda et MMORPG spill. Syns det er bedre med et ordentlig offline RPG spill med god historie! Lei av at alle utviklerne slenger seg på MMORPG bølgen. Nå syns jeg de kan ta for seg klassikerene sine istedenfor!

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Dette var dårlige nyheter. Vil heller ha Diablo 3 og Starcraft 2 enn enda et MMORPG spill. Syns det er bedre med et ordentlig offline RPG spill med god historie! Lei av at alle utviklerne slenger seg på MMORPG bølgen. Nå syns jeg de kan ta for seg klassikerene sine istedenfor!

7790842[/snapback]

Vel spillindustrien lager spill for å tjene penger, uansett hva de sier. Det er ikke til å stikke under en stol at de tjener mye mer på et MMORPG hvor de kan kreve månedsbetaling.

Lenke til kommentar

Må si meg enig med the_zombie, de vil gjøre det de tror de vil tjene mest på. Gode spill tjener selvfølgelig mer enn dårlige spill. Men internett tunge spill hjelper også å motvirke tap som følge av nedlasting, noe som sikkert er store tap for spill industrien.

 

Og de har vel bare sagt at det skal bli en MMO? Ikke nødvendigvis en MMORPG i samme form som WoW.

Lenke til kommentar

Blizzard la så vidt jeg vet lokk over Starcraft: Ghost rundt den tiden Wii-kontrollen ble vist frem for første gang, og de har rekruttert folk til utvikling på nestegenerasjonskonsoller (inkludert Wii).

 

Starcraft: Ghost til Wii hadde vært skitknall vertfall :dribble:

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

Jeg begynte med Starcraft litt for sent, så jeg ble bare eid av gosus på battle.net og mistet interressen relativt fort. WC3 tok også litt over for meg. Så et nytt Starcraft hadde vært fett.

 

Har så vidt testet Diablo 2 men har fått et godt inntrykk. Diablo 3 hadde også vært fett. Hellgate: London skal forresten kjøpes!

Lenke til kommentar
Må si meg enig med the_zombie, de vil gjøre det de tror de vil tjene mest på. Gode spill tjener selvfølgelig mer enn dårlige spill. Men internett tunge spill hjelper også å motvirke tap som følge av nedlasting, noe som sikkert er store tap for spill industrien.

 

Og de har vel bare sagt at det skal bli en MMO? Ikke nødvendigvis en MMORPG i samme form som WoW.

7795296[/snapback]

 

Wow, det har jeg ikke tenkt på! Tenk på et Starcraft à la Counter Strike (eller noe lignende). Med tanke på at Starcraft foregår i en tidsalder der skytevåpen brukes for å drepe ville jo dette blitt helt utrolig fett :dribble:

Lenke til kommentar
...Warcraft serien har jo fått ett katastrofalt slag som den kommer til å ta lang, lang tid på å ta seg opp igjen fra...

7786002[/snapback]

WoW har ikke vært noe annet enn en suksess for Blizzard. Men hvis du tenker på lore, så er jeg helt enig, WoW har voldtatt loren helt.

7786153[/snapback]

 

Det er jo ganske lett for Warcraft lore og rts fans å fornerme World of Warcraft. Selv spiller jeg ikke WoW, men når du ser på statestiken på wow - over 8 millioner accounts, så er jo wow i en helt annen klasse enn alle andre spill. Visst man ser på http://www.xfire.com/ ser man at det blir spillt nesten dobbelt så mye wow som noe annet spill. Poenget med dette er at World of Warcraft-spiller er et helt klart flertall i forhold til Warcraft I, II, III og Lore-spillere/lesere. Så vi må nesten fint finne oss i at Blizzard lager Warcraft historien til flertallet - "Sad but true"

 

Vel som dere sikkert skjønner håper jeg på at det neste av Blizzard blir Warcraft IV, noe som sikkert er ganske usansynlig siden all loren blir brukt opp på WoW -.- (Tror nesten av WC4 må bli minst 50 år etter starten av WoW for at loren skal funke)

 

"I r ninja lul :ph34r: "

Lenke til kommentar
Undead,24/01-2007 : 18:23]Dette var dårlige nyheter. Vil heller ha Diablo 3 og Starcraft 2 enn enda et MMORPG spill. Syns det er bedre med et ordentlig offline RPG spill med god historie! Lei av at alle utviklerne slenger seg på MMORPG bølgen. Nå syns jeg de kan ta for seg klassikerene sine istedenfor!

7790842[/snapback]

Vel spillindustrien lager spill for å tjene penger, uansett hva de sier. Det er ikke til å stikke under en stol at de tjener mye mer på et MMORPG hvor de kan kreve månedsbetaling.

7795244[/snapback]

 

 

Ikke blizzard, de bruke jo massevis av penger på Starcraft: Ghost også la de det ned fordi de synntes at det ikke ble bra nok (allefall det jeg har hørt ^_^) bruke 4-5 år på å produsere det også :)

Lenke til kommentar
du kan velge mellom første person og fugleperspektiv i Hellgate

7787304[/snapback]

 

Er ikkje det første og tredjeperson vi kan velge mellom?

 

Ikkje fugleperspektiv som i D2 såvidt eg veit

7805338[/snapback]

 

Nå er vel 3 person og fugleperspektiv mye av det samme... Du ser personen utenifra. Mulig det faktisk er det samme, er ikke noe ekspert på dette, mulig det er en slight difference??

 

Håper de oppgrader grafikken i wow, evt legger til en del flere detaljer og gjør det litt mer moderne: samt at de gjør det mulig og gjøre characterne mer forskjellig. Nå er det jo så simpelt og pvp osv fordi du vet sånn ca hvordan de forskjellige classen er....

Lenke til kommentar

Før WoW kom gleda eg meg sånn til spelet :] det såg så bra og fint ut. Gleda meg til å utforske den store verdenen. Fekk med i sånn stemning :)

Men no er eg ganske lei av fleire timar med grinding for å gjere noko framgang med characteren min. Om Blizzard skal gi ut eit nytt spel, så håper eg det gir masse stemning, fin musikk og bra historie(sånn som første gongen eg spelte Diablo 2 :D )

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...