Gå til innhold

Om Crackdown -demoen.


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg kommer til å kjøpe meg crack jeg (spillet altså ikke den andre typen :p ) spillet burde heller hete time sucker! timene forsvant fort i dag når jeg spilte demoen! ^_^

Skrevet (endret)
tror jeg kommer til å kjøpe meg crack jeg (spillet altså ikke den andre typen :p )

7843868[/snapback]

Uff da. Gå hit du.

 

Tror jeg kjøper det. Får se hva jeg mener om en måned. Kanskje jeg blir dritt lei av demoen til da. :no:

Endret av MartinLande
Skrevet
-Alle oppdragene var veldig monotone og like hverandre. Har man drept en key person så vet man hva spillet går ut på. Litt saints row uten de morsomme ekstraoppdragene. (ja det er race osv....men det er ikke nok)

7821491[/snapback]

 

Jeg tror en av tingene folk sliter med, er at Crackdown kommer til å kreve at man lager sin egen underholdning. Det er bare å se på denne tråden, samt mange av Crackdown videoene på Youtube. Det beste er jo det folk har funnet på selv. Med litt kreativitet så kan man ha mye moro i spillet. F.eks. gleder jeg meg til å prøve "Good cop, bad cop" i co-op. :)

 

Men hvis man mangler kreativitet, så ja, nettopp. Hvis man synes spillet er kjedelig så er det kanskje ikke spillet som er kjedelig, for å si det sånn.

 

Tenk deg tilbake til barndommen og at moren din har puttet deg i ei sandkasse, med spade og lekebiler. Hvis du da heller ville være hjemme å se noe ala Power Rangers så er neppe Crackdown noe for deg.

Skrevet (endret)
Jeg tror en av tingene folk sliter med, er at Crackdown kommer til å kreve at man lager sin egen underholdning.  Det er bare å se på denne tråden, samt mange av Crackdown videoene på Youtube.  Det beste er jo det folk har funnet på selv.  Med litt kreativitet så kan man ha mye moro i spillet. F.eks. gleder jeg meg til å prøve "Good cop, bad cop" i co-op. :)

 

Det du sier om å lage sin egen underholding stemmer nok. Man får også litt hjelp av Achievmentsene i spillet. GT har en video over noen av dem. Dette kan kanskje bli sett på en spoiler på hvordan du skal skaffe deg disse achievmentsene, så hvis du vil finne ut av dem selv ikke klikk HER.

 

EDIT: Ser at linken har blitt postet tidliger....

 

Men kan kanskje nevne at IGN forteller at demoen til Crackdown satt nedlastningsrekorder på Live:

Microsoft told IGN that this week the Crackdown playable demo was the most downloaded demo for a 24-hour period and the most downloaded demo during a seven day (week-long) period.

 

LINK

Endret av LarryDik
Skrevet

Klarte nesten å crashe demoen isted. :p

 

Jeg og en kompis stilte oss ved "hillside noe" supply point (mest biler der) og begynte å kapre biler og sette de opp i en mur. Etter noen titalls minutter så hadde vi en mur som var 4-5 biler høy og 2-3 biler bred + 10-20 kasser, containere og annet skrap.

 

Så konge å se biler som prøvde å komme seg gjennom muren. Enkelte ga opp og snudde mens andre ga bånn gass og "rammet" hele muren.

 

På et punkt begynte spillet å slutte å tegne vegger etc. på hus fordi det ble vel litt mye å rendrere på et punkt. :p

 

Da kastet jeg like gjerne 10 eksplosive tønner på muren og endte det hele i den største eksplosjonen jeg har sett i spillet. :D

Skrevet (endret)
hehe kult, jeg fant ut av at og skyte dekket av sivil biler er gøy. De får helt panikk så flipper bilen dems ut av veien  :cool:

7853378[/snapback]

eller skyte på bensin tankten mens de kjører nedover gata :p

 

kom meg drit høyt opp på agent tårnet :p men så sto jeg fast et sted, og så måtte jeg hoppe ned og dø xO :!:

Endret av BloodSpiller
Skrevet
Når du siktet låses til et ojekt, kan du styre med høyre stick hvor du skal skyte, som f.eks. hjulet på en bil og beina på en kar..

7858476[/snapback]

Synes det systemet fungerer dårlig, for når jeg skal sikte på bakdekkene, vil han ikke det. Jeg trykker mange ganger opp-ned-venstre-høyre, men han sikter bare på front dekkene og bensinlokket... På personer funker det, riktignok.

Skrevet

Interessant intervju med Dave Jones.

 

He said the team noticed that "Crackdown" testers who climbed atop a half-mile tower in Pacific City liked to sit for minutes and admire the view of the city and watch the day turn to night. In what Jones described as "a bit of overkill," the developers reacted by programming the clouds in the sky to behave procedurally — that is, take unique shapes every passing day of the game. "We wanted to do something special for people who made it to the top of the agency building," he said.

 

Slike detaljer liker jeg. :)

Skrevet

vil bare si at jeg aldri har klart å like GTA eller noen av dens gansta kloner, men dette her var bare moro. Kommer nok til å kjøpe denne ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...