Gå til innhold

hvilke nfs spill synses dere er best?


boundishh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFSU var også kjempebra, men NFSU2 ga oss liksom litt mer frihet... NFS:MW er også ett godt spill, men det er ikke så revolusjonerende (!) fra NFSU2, så jeg holder en knapp på bykjøring på nattestid med pimpa biler :w00t: (NFSU2)

Endret av anolop
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Det er tre spill i Need For Speed serien som er verdt å spille: Need For Speed (første spill jeg kjøpte på CD-ROM, tror jeg betalte 700 spenn i '95 eller '96), Need For Speed III: Hot Pursuit (fantastisk morsomt på LAN i '98 eller '99, mange folk og mye latter) og Porche 2000/Porche Unleashed (et bra konsept, nydelig bilfeeling og generellt et knallbra bilspill).

 

Serien kunne godt tatt kvelden nå, er ikke stor fan av utviklingen NFS har hatt senere år.

Lenke til kommentar
Det beste NFS spillet er og blir Porsche......Det var da det var gøy å kjøre fete biler og ha meningsfulle oppdrag. Istedefor å der halve spillet er respekt som kun kan vinnes med den største spoileren.

 

Når det er sagt så liker jeg drifting i NFS:U og U2.

7778662[/snapback]

NFS Porsche er å blir det beste spillet ja, Og driftinga i U og U2 er jo morro. Jeg har nok brukt mest tid på NFS III Hot Pursuit, Kjempe spill, men grafikken er ikke god nok i dag, men da har vi jo også High Stakes/Road Challenge som er veldig bra, med bedre kjøring og grafikk. Grafikkmessig var Hot Pursuit 2 den store revolusjonen. Det var jo helt perfekt da det kom, og spillet var kjempebra. Ikke langt fra Porsche det. I dag liker jeg faktisk Hot Pursuit 2 best, da Porsche ikke fungerer i XP.

Lenke til kommentar

Det fins bare ett litt nyere Need for Speed spill som faktisk er bra...

Ingenting slå Need for Speed porche (det heter noe mere også)

Her går du igjenom porchens historie, og du får oppgradert alt og du får en virkelig ødlagt bil etterhvert... dessvere har jeg rota bort cden min til ett av tidens beste spill :)

 

*jeg får ringe og spørre mamma om hu fortsjatt har kopien av spillet :)*

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Jeg tror vi snakker om to forskjellige generasjoner her nå... Etter å ha lest alle postene, får jeg ett bilde av at enten liker folk NFS spill fra nyere tid (NFSU og til i dag), eller så liker de NFS spillene fra de "gode gamle dager" (porsche ++).

 

Jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd Prosche Unleashed, og derfor ikke kan samenligne de NFS spillene jeg har prøvd (NFSU, NFSU2, NFSMW, NFSC).

Lenke til kommentar

Trur det ligger no i det antiloop sier. For de som ikkje spillte NFS siden sin spede begynnelse, ser ut til å elske NFSU konseptet etc. Sier ikkje at ALLE som liker de spillene overhodet ikkje har spillt tidligere NFS spill altså :p Men for min del var Porsche Unleashed det beste NFS spillet. Uttalige timer har blit lagt ned i alle NFS spillene fram til dette, bort sett fra High Stakes som eg kun spilltelitt hos ein kamerat på PSX.

 

Etter det blei det for mye jall,bling-bling og bare tullbal. Hater det konseptet NFS befinner seg i no, blir neste kvalm. Blir faktisk litt sur når eg tenker over kor ubrukelig denne serien er blitt. Synd det.

 

Men for al del, personlige preferanser folkens :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...