Gå til innhold

kan Guitarhero gitaren kjøpes separat?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen steder jeg har spurt har inne løse gitarer. Men hos alle jeg har vært hos som har GH2, har de hatt 2 gitarer.

 

På Spaceworld sa de at spiderman hadde inne en Flying V-modell som var større og tøffere enn orginalgitarene. Sikkert dobbelt så dyr også.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg vurderer seriøst å skaffe en billig PS2 bare for å kjøpe Guitar Hero 2. Spilte det litt i jula på nachspiel, og har sinnssykt lyst å lære det ordentlig. Han jeg spilte mest mot spilte nemlig på Expert hele tida, mens jeg måtte kjøre Easy. Men han sa jeg var naturtalent, i det minste.

 

Men så var det det da..er det no vits å bli sittende med en foreldet konsoll..hmm.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Mener at jeg nylig leste på nettet at PS3-salget overhodet ikke har påvirket PS2-salget.

Selv om mange nå skaffer seg PS3 rundt i verden, så var visst salgstallene for PS2 rimelig stabile enda.

Et godt tegn for PS2 sin levetid.

 

Og utviklerne vil nok fortsette å produsere gode titler til PS2 så lenge det er mange mange millioner av dem på markedet, og så langt ikke så imponerende mange PS3 på markedet.

 

Jeg tror kanskje vi vi se på PS2 som den store "kongen" om noen år når vi setter PS1, PS2 og PS3 ved siden av hverandre.

Det er jo litt tidlig å spå slikt, men PS2 har virkelig kommet inn i hjertene til mange folk som typisk ikke spiller konsoll. Vet om flere kollegaer av meg som aldri ville kjøpt PS2, men som gjorde det pga spill som Singstar, Buzz og Guitar Hero.

 

Tror PS2 er et trygt og bra kjøp i lange tide framover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...