Gå til innhold

Er dette den offisielle vakt og politidag?


fakey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+127836

Vet ikke hva som skjer, men de hadde jagd opp narkomane i dag i hvertfall, de var overalt. Langing på åpen gate midt i bergen sentrum, så noensteder må de ha gjort av seg(purken altså)

Lenke til kommentar
Langing på åpen gate midt i bergen sentrum, så noensteder må de ha gjort av seg(purken altså)

7779330[/snapback]

Hvis man vet hva man skal se etter så ser man at skjer veldig åpenlyst nesten overalt... Ser du noen stå å snakke med noen i en bil? Så lener han på utsida seg diskre på vinduskarmen, før han går videre... Vips der skifta noe dop eier. Like lett (eller enda lettere) er det å se de som ikke dealer fra/til bil...

Lenke til kommentar

Vet at det er stor aksjon med bilbelte bruk bla. her hvor jeg bor.

 

Kjørte forøvrig med sommerdekk på skikkelig snøføre idag! :roll: Hadde lagt om til vinterdekk på den andre bilen min i går, og idag så er batteri dødt. Vel , første skikkelig kalde natta tenkte jeg så da er det ikke unormalt at batteriet tar kveld om det er slitt. Kjøpte nytt og hev i; men etter 40 min. kjøring så er det flatt også... :wallbash: Så antar at det da er dynamo som er herpa... (kan vel ikke være så mye annet?).

 

Ender da opp i min gamle mazda stasjonsvogn arbeidsbil, men sommerdekk. Var en gøyal skrekkblandet opplevelse det også på holke-føret. Men det som var mest enormt var at jeg seig rett forbi en kontroll!! Heldigvis så hadde de flerne biler inne til side da og ikke kapasitet til å stoppe flerne akkuratt da jeg kom :mrgreen:

 

Hadde vel blitt 3-4 tusen eller noe det ja!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836
Hvis man vet hva man skal se etter så ser man at skjer veldig åpenlyst nesten overalt... Ser du noen stå å snakke med noen i en bil? Så lener han på utsida seg diskre på vinduskarmen, før han går videre... Vips der skifta noe dop eier. Like lett (eller enda lettere) er det å se de som ikke dealer fra/til bil...

7779363[/snapback]

 

heh, joda det er nå så. Men når de står utenfor burger king og fordeler drittet.. og da mener jeg ÅPENLYST, er det vel på tide å ta tak i situasjonen? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...