Gå til innhold

Amerikansk fotball - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første NFL kamp live var Seahawks mot Saints. Kjipt å stå i kulda å høre folk rope: "At least we got to know who dat" til meg som står å ser favorittlaget mitt bli overkjørt ganger 1000.

Skrevet

Hei, jevlig lyst til å starte på denne idretten. Noen som vet om jeg har noen mulighet for det i norge, eller må jeg til utlandet. Har vært sykt fun å spilt litt :)

Skrevet

Bor på en liten plass i trønderlag..

Hvis du kommer deg til Trondheim så trener Nidaros Domers i Dødens Dal, men aner ikke hvor (eller om) de trener på vinteren. Du kan sende en e-post til [email protected] og høre hvordan de gjør det nå.

Skrevet

Hvis du kommer deg til Trondheim så trener Nidaros Domers i Dødens Dal, men aner ikke hvor (eller om) de trener på vinteren. Du kan sende en e-post til [email protected] og høre hvordan de gjør det nå.

Er dette for alle aldre, har aldri spilt før, men har vært kult å spille..

Skrevet

Deilig med seier, men som du sier er det trist med Gronken. Hva synes dere forresten om straffen til Steelers etter det Mike Tomlin gjorde? Det er jo leit å miste et draft pick, men etter å ha sett hendelsen mange ganger mener jeg det ser ut som han har en intensjon med å stå ute på banen. Hva f%¤% gjør han der ute?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...