Gå til innhold

Kjedelig å være paladin. Noe jeg kan gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

paladinen er den eneste characteren jeg har, og har prøvd før å lage alts, men stopper opp på lvl 20+ for det blir så uhyre kjedelig.

 

Noen god måte å få en paladin til å gjøre ordentlig god skade? Healing i instance er greit det, men vil ha det gøy mens jeg lvler

Lenke til kommentar
Er 65 paladin og går grusomt lei, på lvl 70 blir jo paladins kun healer ettersom vi blir den beste healingclassen.

 

Er det noe jeg kan gjøre, vetta faen hva, men specce, få items et eller annet, eller noen råd som gjør at paladin blir kulere å spille?

7767758[/snapback]

 

 

Når blir paladin den beste healing classen?

Tror priest er ganske mye bedre, og druid også med nye talents ettersom de har periodic healing.

Endret av Kandalf
Lenke til kommentar
Er 65 paladin og går grusomt lei, på lvl 70 blir jo paladins kun healer ettersom vi blir den beste healingclassen.

 

Er det noe jeg kan gjøre, vetta faen hva, men specce, få items et eller annet, eller noen råd som gjør at paladin blir kulere å spille?

7767758[/snapback]

 

 

Når blir paladin den beste healing classen?

Tror priest er ganske mye bedre, og druid også med nye talents ettersom de har periodic healing.

7773070[/snapback]

 

Paladin er ganske syk healer

pala > druid imo

Lenke til kommentar

Hadde en pala med i HFR, når vi skulle ta dragen bad både meg og priesten om at han kunne hjelpe å heale litt ettersom dragen griller gruppa med en gang den lander, men neida, han skulle bestemt gjøre det han kaldte dps, så spurte jeg ham "Why do you tickle the dragon?", så ble han sur å lefta, fikk inn en druid i stedet, gikk mye bedre, tok ham på første forsøk, med palan hadde vi wipa 3-4 ganger... Har selv en 60 pala, synes til og med det er morsommere å heale enn å gjøre dps i instances, kan også brukes til offtank så lenge ingen andre dps'er paladin sin target slik at han mister aggro. Minuset med pala som healer er da hvor mye mana du har, og at du ikke har periodiske heals.

Lenke til kommentar

Tror dere virkelig at de par kommentarene her som hinter om reroll og at paladin er "feil" har noen verdi overhodet? Man kan spille paladin på mange måter, og selv om dere ikke gidder det, så er det bare svada og komme med slike ubegrunnede kommentarer. Kanskje han aldri vil finne seg til rette med paladinen, men dere har ikke noe grunnlag for å vite det. La folk få komme med gode råd her, så han kan velge hvilke han skal følge, og spar oss for en-setnings innlegg om deres egne subjektive meninger uten et fnugg av begrunnelser. Det er nok søppel på dette forumet allerede.

Lenke til kommentar

alltid hat mot paladins siden vi er vært en av de beste classene i PVP og PVE.. (gank lvl 70 rouge ftw)

 

men som mad_arab sa, det er mange måter å spille på, jeg liker alle egentlig så jeg gjør litt forskjelig, men er retri specced med noen talents i holy for å forbedre healing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...