Gå til innhold

Kjedelig å være paladin. Noe jeg kan gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge du har nok str så du har litt AP og stam nok til å overleve mobs uten altfor mye resting pga lav hp når du grinder så burde vel +dmg gear funke bra siden det gir høyere SoC(Rett meg om det er feil) og scaler med Crusader strike.

 

Man har vel 5% base crit(?) +5% crit i talents, litt crit på gear og så holder det vel lenge, siden SoC proccer ganske ofte etter mine erfaringer ihvertfall.

 

Skal vel nevnes at min høyeste pala er 33 så dersom noen av dere pro (ikke ironi, mener dere som har satt dere inn i klassen :) ) palas ser feil i mitt innlegg som får tårene til å presse på så får dere skrike ut!

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar

å spilel hybrider er noe av det vanskeligste spillet tilbyr fordi du ikke har en definert rolle i instancer og forsovet i pvp. jeg hadde med meg en 62 druide i hellfire citadel blood furnace som virkelig mestret shapeshifting kontroll and what not. var både main tank og en veldig pålitelig secondary healer når som helst det var nødvendig. jeg som warrior (var lvl 60 og hadde dumpet drittsverdet mitt for bagspace uten å tenke meg om, så druiden tanket :p) måtte bare ta over tanking ett sted i instancen og da skiftet druiden fort over til vanlig form og gjorde en formidabel healing.

 

med palladins er det mye det samme regner jeg med, men alle kan gå lei klassen sin! legg den litt på hyllen og spill med en annen klasse, plutselig får du lyst å spille palla'en igjen også er det på igjen. slik er det iallefall med meg og min warrior, priest, warlock og rogue, det går på omgang, det eneste jeg ikke orker å sette meg inn i er hybridene, hunter og mage, har prøvd de men kunne ikke fordra noen av de. don't ask me why.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...