Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Div SPM om 1995 MB C180


Furyfax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det var en god pris, er noen mangler men koster ikkje mye å få det fikset, eneste som bekymrer meg litt er den rusten som er på bilen OM det skulle spre seg, som det pleier å gjøre om ingenting blir gjort.

Men hvor finner en slik listepris på biler eller hva det heter ?

Eller om noen kan si meg hva disse bilene pleier å gå for?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Er ingen merce ekspert, men jeg synes ikke prisen var så ille.....c-klasse 180 er vel forsåvet ganske driftsikkere. Automatgir er alltid et svakt punkt, men av erfaring så vil jeg si at mercedes stikker seg fram i en posetiv retning. Kjenner fler som kjører rundt disse bilene og de er storfornøyde.......

 

Men ellers er alltid naf-test en smart investering

 

 

 

 

ikke bry dere om skriveleifer, det er litt sent :)

7766584[/snapback]

 

Vil ikke si at denne modellen av c klasse er driftsikker. Den fikk 2 stjerner i/fra/av ncap :!: (eller hva du vil kalle det)

Endret av Bird1113
Lenke til kommentar
Er ingen merce ekspert, men jeg synes ikke prisen var så ille.....c-klasse 180 er vel forsåvet ganske driftsikkere. Automatgir er alltid et svakt punkt, men av erfaring så vil jeg si at mercedes stikker seg fram i en posetiv retning. Kjenner fler som kjører rundt disse bilene og de er storfornøyde.......

 

Men ellers er alltid naf-test en smart investering

 

 

 

 

ikke bry dere om skriveleifer, det er litt sent :)

7766584[/snapback]

 

Vil ikke si at denne modellen av c klasse er driftsikker. Den fikk 2 stjerner i ncap :!:

8056303[/snapback]

 

 

 

øhhhh......

 

vet du hva EURO NCAP er? De tester ikke driftsikkerhet, men kollisjonssikkerhet. Det er de som blant annet utfører kræsjtester

 

 

EuroNCAP

 

EuroNCAP 2

Lenke til kommentar
Sammenlikn på finn.no eller andre markedsplasser.

Husk også på at deler er svinedyrt til mercedes, muligens man får uoriginale da.

 

Prisen er vel ikke veldig gal? men det vil tiden vise..hehe.

7766340[/snapback]

 

Dette stemmer nok ikke helt. Selvfølgelig...hvis du drar til BOS (Bertel O. Steen) og kjøper deler, så koster disse det hvite ut av øya...men akkurat de samme delene kan du få tak i ellers til halve prisen. Den eneste forskjellen er at disse "uorginale" delene ikke har Mercedes-logo'en påtrykt. Bortsett fra det, er det akkurat den samme delen. Stort sett laget på de samme samlebåndene også.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...