Gå til innhold

Dualbox-prosjekt. Mage + Mage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan fungerer dette med macro's osv? har allerede blitt 70 med warriorn min så ble veldig interesert i og prøve dette.

7772863[/snapback]

 

For å være ærlig så tror jeg ikke du nettopp har blitt 70 :)

7772881[/snapback]

 

Hvorfor tror du ikke på det? når en på serveren min klarte det uten å bli boosta, han ble lvl 70 på lørdags kvelden...

 

+ at flere i guilden hans har blitt lvl 70 nå, hvorfor skal ikke han kunne ha blitt lvl 70 med sin warrior?...

Lenke til kommentar

Litt oftopic kanskje...

 

Men jukser du med bot, er shaman mage et fin fin kombinasjon. Fikk en shaman og en litt lavere level mage til å gå sammen å grinde 24/7. Effektivt pga dps'en til magen og bottene overlevde lenge siden shamanen healer nogenlunde bra.

 

Skal dog sies at det er kjipt å dualbotte siden når den ene botten blir tatt tar det 5min før du har 2 banna accountes (egen erfaring).

 

Men jeg har selv raidet litt (før jeg blei lei wow og begynte med bots) med Warlock og Mage samtidig på samme system, lagget en del, men er jo bare å trykke frostbolts ( eller var på den tiden) på magen så det er ikke no slit. Det tar kanskje litt tid til å bli vant til, blir aldri i verden like bra spilt som om du skulle spilt en om gangen, men det er gjennomførbart. Så absolutt. Lykke til.

 

Btw: Anbefaler ingen å botte btw. Bare snakker om egne erfaringer. Følg EULA til punkt og prikke folket.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...