Gå til innhold

Dualbox-prosjekt. Mage + Mage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du burde gjøre, og som jeg ville gjort, er å la begge char'ene stå på nøyaktig samme plass, og deretter klone alle key innputs til begge kopiene.

 

Det burde da funke å kjøre den ene skjermen i fullscreen og benytte seg av helt vanlig spillestil, bare at det er en kopi i bakgrunnen med en egen char som er en nøyaktig klon av den første.

 

Det ville i teorien funke sant?

Lenke til kommentar
Det du burde gjøre, og som jeg ville gjort, er å la begge char'ene stå på  nøyaktig samme plass, og deretter klone alle key innputs til begge kopiene.

 

Det burde da funke å kjøre den ene skjermen i fullscreen og benytte seg av helt vanlig spillestil, bare at det er en kopi i bakgrunnen med en egen char som er en nøyaktig klon av den første.

 

Det ville i teorien funke sant?

7780315[/snapback]

 

Det funker, men det vil sansynligvis medføre permban. Slik jeg spiller atm må jeg fortsatt trykke en egen macro for at mage2 skal ta mage1 sitt target. Er ikke lov å scripte identisk movement for begge to heller etter hva jeg har lest. Men så absolutt, det vil fungere å gjøre dem identiske, men imo forsvinner en del av moroa da.

Lenke til kommentar

Grinding med 2 mager er iallefall uhyre effektivt.

For ikke så veldig lenge siden så jeg en kineser som dreiv på slik, og han hadde også 2 mager.

Farma de fleste instancene aleine med 2 level 60 mager, kjekt for han som samla penger så klart.

Taktikken var forsåvidt enkel.

Mage 1 samler en skokk med mobs ved effektiv blinking, og ta en del arcane explosions for å "myke dem opp litt".

Før han dør, og mens mobene er godt samla, tar han en iceblock.

Dumme som mobene er står de og denger løs på iceblocken.

Mage nummer 2 tar deretter og fyrer opp en kraftig blizzard helt til han får aggro.

Mage 1 tar deretter å kansellerer iceblocken og kjører på med en frostnova slik at mage 2 som chain-channeler blizzard får ytterligere tid til å dra ned livene deres.

 

Dette ble selvsagt gjort på elite ~60 mobs (før BC kom), og det fungerte tilnærma risikofritt og var visstnok svært innbringende for kineseren.

Jeg skal ikke påstå at kineserne ikke kan det med effektiv power-grinding.. :p

Imponert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...